Zara Fur Coat

13.12.11






I did a little window shopping at Zara today. I didn´t really intend to buy anything, just see what was new and perhaps get some inspiration.  I´m sure you guys know what I mean. It only takes me about 30 seconds to get to Zara (and only about a minute to get to H&M) and before you start thinking how cool it is, realize how dangerous it must be sometimes!!! Anyway I found this amazing fur coat there. It´s just perfect! I usually don´t feel comfortable in short fur coats as I find most of them too bulky, but suprisingly wearing this one felt really good on. I was not sure about the colour first, if it would look okay with my haircolour, but I think it´s fine. My boyfriend hates all kind of grey fur and calls my grey fur collar a RAT. Ha. What do YOU think about the coat?
Price : around £100/120 €/2499 kč. Mission: find a sponsor.


--- 


Dnes som robila ´window shopping´ v Zare, to znamená, nie so zámerom niečo si kúpiť, skôr sa iba popozerať čo je nové a inšpirovať sa. Praktizuje sa takisto nedobrovoľne, keď financie nepustia, hlavne pred Vianocami. Určite to niektorí poznáte:) Bývam hneď vedľa Zary, takže mi trvá dostať sa tam asi 30 sekúnd. H&M mám asi na minútu, a predtým než mi to niekto začne závidieť, uvedomte si aké to musí mať riziká!!! :)  Každopádne,  pozrite sa, čo som našla v Zare. Perfektný kožuch! Väčšinou sa v krátkych kožuchoch cítim ako medveď (to je česky medvěd, moja česká spoluwindowshopperka nevedela:), ale v tomto som sa cítila naozaj dobre. Najprv som si nebola istá tou farbou, či mi pôjde k farbe vlasov, plus môj priateľ neznáša šedé kožušiny a môj šedý kožušinový šál volá potkan.  Kožuchov mám niekoľko, nedá sa povedať že by som ho potrebovala, ale naozaj ma zaujal. Čo myslíte VY? Páči sa vám?  Cena: 2499 kč /120 . Misia: nájsť sponzora. 


24 comments:

  1. Strašne ti ide, úplne tvoj štýl, si v ňom - teda aj bez neho - krásna. S vlasmi problém nevidím :)
    Cena je fakt nejaká vysoká! Potkan a medveď - smejem sa :)

    ReplyDelete
  2. Awwww kudos to Juraj! I say look for one, it´s cool! :)

    ReplyDelete
  3. oooh, je prekrásny! ja kožušiny milujem, takže asi zháňam sponzora tiež ;P

    ReplyDelete
  4. veľmi ti pristane..inak všetko naj k meninkám :)

    ReplyDelete
  5. Ja by som ho osobne nenosila ale tebe moc svedčí. A poprosila by som viac príspevkov o vlasoch, teda starostlivosti o vlasy! :)

    ReplyDelete
  6. Me fascinuje ze jsem te nikdy jest nepotkala :D Bydlim taky cca minutku od Hmka a Zary, ale uz sem si zvykla a neni to takova zatez na mou penezenku jako v prvnich mesicich :D

    ReplyDelete
  7. Pekná :)
    http://lovebookbysarah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. tiez zelam vsetko naj k meninkam. inak podla mna ti praveze vlasy v nom vyniknu...nie ze nevies, kde zacinaju vlasy a kde kozusok..

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Sluší ti to, ta vestička je luxus <3!
    www.teensmajdicka.blog.cz

    ReplyDelete
  10. Ďakujem vám všetkým za priania aj za názory <3

    ReplyDelete
  11. Vyzera to lacne a otrasne, hodi sa ti to

    ReplyDelete
  12. Nádherný!!! Presne taký som hľadala, môj priateľ číta tvoj blog tiež, teda skôr len pozerá obrázky (nie nevadí mi to :) tak dúfam že si tento príspevok všimne a zasponzoruje dobrovoľne, ak nie, bude musieť nedobrovoľne :)))

    ReplyDelete
  13. Zabudla som dodať, krásny prsteň a manikúra!

    ReplyDelete
  14. hodí sa ti s vlasmi v pohode..ale mne sa moc nepaci a pride mi este aj dost drahy k pomere peknost/cena :D (ale to je uz len moj subjektivny nazor na nho)

    ReplyDelete
  15. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  16. is that ring YSL? nice

    ReplyDelete
  17. Ach ďakujem, čím ďalej tým sa mi ten kabát vďaka vám páči viac!

    Anonym, lacné a otrasné, to som celá ja!

    Ev, no it´s Accessorize :)

    ReplyDelete
  18. ...ja bych do toho nesla... kdyz jsem "to" videla poprve nebyla jsem si jesta jestli se jedna o 1 kus nebo co to jako je za vytvor - prijde mi to preplacane... kdyz zohlednim tu cenu.. uffff!!! Nemas to zapotrebi! Mene je nikdy vice ;)

    katka

    ReplyDelete
  19. hi from a blogger from NYC! (: I love the ring that you're wearing. I completely agree with you about being close to H&M and ZARA. The office building in which I work here in NYC is only one street away from H&M and ZARA. By dangerous though, i mean to my wallet! hahaha!

    ReplyDelete
  20. oooo sa smejém!!!!
    na kabát ktorý stojí 120 ečiek si musíš nájsť sponzora???a kabelka chanel je v pohode ? :D
    tu mi niečo nehrá.
    Myslím, že nie si o nič lepšia ako tie fiflenky, čo sa prechádzajú po obchodných centrách a nosia čínanské luis vuitton kabelky. Ty sa len tváriš , že si akože prirodzenejšia a nosíš čínansku chanelku!!!!
    nech žiju chorvátske trhy a ich zakazničky!

    ReplyDelete