THE TRUTH IS OUT THERE

16.12.11





I got a formspring question from Ema, who asked about the "mysterious" place where I take my outfit photos. Thank you Ema for this, you cheered me up :) Well, this place is a hallway outside of my flat. Some people criticized me for the ugly yellow armchair before, well it´s not mine, it was already there when I moved in, someone threw it out I guess. Yes it´s ugly, dirty and smells, I like it! Rock n Roll! It´s too cold outside to take photos out there, so I hope you won´t mind this place for a couple of months ahead :)

---

Pred pár dňami mi na formspring prišla takáto otázka: "Čo je to za tajomné miesto, kde robíš fotky outfitov? Vyzerá to záhadne :) Ema". Ďakujem Eme, veľmi ma to pobavilo :)
Takže, toto tajomné miesto je naša chodba v budove, kde bývam. Už dávnejšie tu padla kritika na "ohavné" kreslo, to tam už bolo, takže nič bližšie o ňom neviem, určite ho len niekto vyhodil. A mne sa páči, rock n roll ! :) Už je príliš zima na to, aby som vonku mrzla kvôli fotkám, to teda nie... Takže, vyjdem von z bytu na chodbu, odfotím, vrátim sa a pridám poriadny kabát, šál, rukavice a padám. Mystery solved!



Dana Scully: Our friend from the CIA is about as unbelievable as his story... as is everything about this case. I mean, whatever happened to "trust no one", Mulder? 
Fox Mulder: Oh, I changed it to "trust everyone". I didn't tell you?






dress  / H&M
jacket, boots / eBay
bag / Whistles
belt / American Apparel

21 comments:

  1. Dúfam že ti na Vianoce Ježiško prinesie hrebeň na vlasy

    ReplyDelete
  2. Tie lícne kosti!!! Aj ja chcem!!! Outfit úžasný ako vždy, si proste skvelá.

    ReplyDelete
  3. Akože sorry ale fakt si sa mohla aspoň očesať predtým než sa tu otŕčaš. "outfit" ako vždy.

    ReplyDelete
  4. tak toto sa mi ľúbi :)
    kašli na anonymov, dobré to je!
    a si lucky, ja som Akty X mala zakázané, pozerala som ich iba tajne, keď o tom rodičia nevedeli :D

    ReplyDelete
  5. HAHA, ja som mala tiež Akty X zakázané, pozerávali sme poobede u spolužiaka, nahrával si to na kazetu, to už dnešná mládež ani nevie čo je :)

    A outfit je proste dokonalý, tvoj štýl úplne žeriem, neviem kde chodíš na tie krásne kúsky! Môžem sa opýtať, či sa dá ta Whistles kabelka kúpiť aj u nás a koľko stojí?

    ReplyDelete
  6. topanky su nadherne! ani som nevedela ze take mas :)
    mamina nam vzdy dovolila pozerat aktyX...ja si pamatam ze uz ako velmi mala som pozeravala...

    ReplyDelete
  7. úplne perfektné! a vlásky máš super ako vždy, takže komentáre,ktoré sú vyššie si nevšímaj ;)

    ReplyDelete
  8. ja som aktyx nemohla pozeravat! :((

    k outfitu - paci sa mi :) hlavne kvoli ciernej :) len nechapem, ze este na tu kozenu bundu das aj kabat? :D fuuha :D

    a k vlasom, no ano mas ich trocha strapate..ale to nevadi, ved nikto ich nikdy nema perfektne (modelkyv atelieroch? ked ich za kazdym zaberom upravuju??) boze to by si sa nesmela ani hybat aby sa nepostrapatili, ja to napr. tak nenavidim ze doma sa ocesem a vyjdem z vchodu a uz tam mam to co pred ocesanim :D

    ReplyDelete
  9. Ja sa stavim ze take vlasy mas naschval, totalne ti to tak ide, nic nemen a neces! Ja ti ich zavidim a ani ocesana a ani ked idem z priamo z kadernictva nevyzeraju tak dobre.

    Outfit je nadherny, mam rada tvoju jednoduchost a to ako kombinujes doplnky.

    Akty X som pozeravala, ale niekedy ma nasi poslali do postele asi v strede, ked uvazili ze tak toto nie, budem sa bat, a vtedy som byvala riadne nahnevana! :)

    ReplyDelete
  10. :) Je pravda, že sa veľmi nečešem, a vôbec mi to nevadí :)

    Ema, kabelka stála okolo 250 libier - 300 euro, mám ju už dlho takže v obchode sa už kúpiť nedá ale inak je Whistles aj online.

    Natalka, ako to že nevedela, veď som ti určite ukazovala :)

    Marta, v tomto prípade som si ju nechala, a na to dala kožuch :)

    Ďakujem vám za krásne komenty <3

    ReplyDelete
  11. nehnevaj sa ale ta chodba je otrasna a spinava, ked sa uz obtazujes pisat blog a nutis ludi pozerat sa na seba aspon by si sa mohla premoct a odfotit sa vonku aj ked je zima. suhlasim s vlasmi, neni to pekne aby bol niekto taky neupraveny. aspon vidno, aka si neseriozna, ked uz pises blog rob to aspon na urovni.

    ReplyDelete
  12. a kto ta nuti chodit na jej blog?? nechapem tychto anonymov. asi nevidis ze ona to ma vsetko premyslene - od vlasov cez outfit az po prostredie kde foti. hodi sa jej to a je to proste jej styl a ma ho iny ako ostatne blogerky co ju robi vynimocnym, a preto chodim na jej blog ja.

    ReplyDelete
  13. ocividne mas o jedneho anonymneho followera viac:)

    a mozno si mi ich ukazovala, ale kto sa ma vo vsetkych tvojich topankach vyznat :)
    a uprimne ani ja sa moc necesem, dopadne to ovela horsie ako ked je to neocasane..vlasy mam vacsie ako cele telo... asi to mame v rodine...

    ReplyDelete
  14. vybíjané, to ja môžem (;

    ReplyDelete
  15. Ja si pamätám Akty X, ani mne nie vždy dovolili pozerať, teraz keď sa na to pozerám spätne je mi to smiešne lebo vlastne to ani nie je strašidelné :) Outfit dokonalý a ty ešte dokonalejšia!

    ReplyDelete
  16. TY VYZERAS AKO PRISERA Z AKTOV X!!!!!!

    ReplyDelete
  17. Mě se to prostředí líbí, je to aspoň neokoukaný :)

    ReplyDelete
  18. Que bonita y que excelente que te guste X-files!

    ReplyDelete


  19. Also visit my web blog :: lottery software

    ReplyDelete