Zľavy!

19.12.11



* slovak only, not relevant to my foreign readers

Tak na väčšine miest už začali zľavy. V H&M majú skvelé! Až do 70 percent na všetko cez oblečenie, kozmetiku  (laky na nechty 30kč!) a doplnky až po zimné kabáty.  Vašej pozornosti by nemali ujsť tieto šaty, zlacnené z 1399 kč na 300 kč.  Na FB blogu som ich ukazovala už minulý týždeň, ale dám to aj sem, aby som sa podelila so všetkými. V mojej brnenskej ani nitrianskej pobočke už bohužiaľ moju veľkosť nemali, 36 mi boli veľké, 34 nemali, ale všetky ostatné veľkosti som videla. Ak sa pošťastí vám, neváhajte!

8 comments:

  1. Ty šaty jsou krásné! :) Ale v Plzni v Olympii jsem je tam teda neviděla.

    ReplyDelete
  2. muj bože!! ty jsou nádherné a za 300????! zítra hned skočím ho H&M!! :)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ja som v NR v Mlynoch videla 34, boli mi male, hladala som 36 ale nemali, ak ich stale hladas skoc tam :)

    ReplyDelete
  4. Videla som vtedy na facebooku, nasla som ich v Prahe, diky za tip, uz sa tesim ako si ich obleciem v lete na kamaratkinu svadbu :) Ella

    ReplyDelete
  5. bože, chcem ich! chcem! potrebujem! musím mať!

    ReplyDelete
  6. Ty šaty jsou boží! Tyhle jsem ale nikde v Brně ve slevách nenašla :(

    ReplyDelete
  7. Lea, videla som ich na českej, asi 5 dní dozadu mali ešte aspoň 20 kusov na regali, žeby sa už všetky vypredali? :(

    ReplyDelete