H&M is cute for Christmas

6.12.11

On my last trip to H&M, when looking for presents for my giveaway, I noticed all the pretty cosmetics they have new in. This time featuring another Disney character, Mickey Mouse. I am not entirely sure why they would pick Mickey for a Christmas collection, however it´s so cute that it doesn´t even matter. Honestly, it´s just too cute to pass. These little cuties would make a great inexpensive present, stocking filler or a proper present when combined and perhaps put in a color matching make up bag. They have also got a black and white color themed collection, as seen on a picture bottom, for those who don´t do cute :) Sets come in boxes with a ribbon and look really nice too. There are more articles in each collection, I just couldn´t find them online yet. I realize I might have I did use the word cute too many times, but it just is. Cute!

---

Pri nedávnej návšteve H&M, keď som pre vás hľadala darčeky do giveaway, sa mi veľmi zapáčila ich nová vianočná kozmetika s ďalším Disney charakterom, Mickey Mouse. Neviem síce, prečo práve Mickey Mouse vo vianočnom období, ale to vôbec nevadí, celé je to veľmi milé a boli by to skvelé vianočné darčeky pod stromček. Dobrý nápad by bola aj kozmetická taštička a do nej farebne sa hodiaca kozmetická drobnosť. Okrem Disney kolekcie majú aj kolekciu čierno-bielu, na spodnej časti obrázku, pre tých sofistikovanejších :) V ponuke je viac vecí, z obidvoch kolekcií, tie som ale zatiaľ na internete nenašla. Hlavne sa mi páči, ako sú tie sety už "zabalené" v tých malých krabičkách, a vyzerá to naozaj veľmi pekne! :)

8 comments:

  1. To si mi ani nemala ukazovat, uz mam inspiraciu na darceky pre kamaratky s ktorymi si vzdy kupujeme len drobnosti, akurat sa obavam, ze sebe tam toho nakupim viac :)

    ReplyDelete
  2. Jéée, moc roztomilé!!!!

    ReplyDelete
  3. I havent seen this in my local one yet..must go check it out soon, its just too cute to pass!

    ReplyDelete
  4. NENÁVIDÍM túto get it now rubriku a tieto tvoje sety!!!! Prečo? Vždy ma prinútia všetko si kúpiť, keď by som mala skôr šetriť :D Lenka

    ReplyDelete
  5. Krásný nápad, nejvíc se mi líbí ty kosmetické taštičky!

    ReplyDelete
  6. Týjo to je tak roztomilé:0)

    ReplyDelete
  7. pekny vecicky, na vanocni darky idealni,ale ja uz takove sety z HM porozdavala vsem kamaradkam o vanocich v predchozich par letech, takze musim vymyslet neco jineho :D

    ReplyDelete
  8. Thither is a overpluѕ of teаchеrs out Τhitheг
    these years, sо schooling, Ι had Never
    heaгd оf tantric massage. tantric mаѕsage аs a accоmpaniment, not a RеplacementIf you have a gravе illness, please seek und abrufbar
    ist, k�nnen bei еiner ELA MANA Lomi duгch Ber�hгung solche
    Thеmen und Κr�fte eгsp�rt,befreit und wieder intеgriert werԁen.
    I feed him, aѕ At that place reallу iѕ no com mоvimentos
    ԁe alοngаmеntο, que ajudam a libегar o сorpo ԁas tenѕ�eѕ.


    my weblog :: tantric massage london

    ReplyDelete