Guns n Roses

9.12.11






I feel totally up to Guns N Roses today. If I could pick any gig to go to today, GNR would be it. I only saw them live once, at Wembley Arena in London a couple of years ago, and they were absolutely brilliant. I watched them standing in a second row! Bullet For My Valentine was their support band, I don´t care for them at all, and it was quite a pain to watch and listen to. People were going mad and at some points I was scared for my life, that´s how squashed I was. Thank god my boyfriend was with me and wouldn´t let people kill me. I know Axl is not what he used to be, both performance and especially look-wise, I enjoyed them anyway. Especially because towards the end of the show, Axl collapsed, just dropped down, crowd panicked and screamed like crazy, we thought he was dead. He was taken backstage and totally out of nowhere Sebastian Bach came on the stage, finished the song and sang Paradise City too and the show was over. It was stated later that Axl fainted because it was too hot in the arena. Sure :)


---


Keby som si tak dnes mohla vybrať a ísť na nejaký koncert, bol by to Guns N Roses. Je to jedna u mojich obľúbených kapiel a dnes mám na nich strašnú náladu! Na ich koncerte som bola iba raz, pred pár rokmi vo Wembley v Londýne, a bolo to úplne skvelé, mám kopu zážikov, bola som skoro úplne vpredu. Predkapelu im robili Bullet For My Valentine, ktorí ma teda nezaujímajú, a celé ich vystúpenie som si doslova pretrpela, pretože všetci sa z nich išli zblázniť, a bola som taká stlačená, že som skoro prišla o život. Našťastie bol so mnou priateľ a celý čas ma poctivo ochraňoval. Guns boli úžasní, samozrejme že Axl nie je čo už býval, ani výkonom a teda už vôbec výzorom, napriek tomu som si ich užila a nikdy na to nezabudnem. Hlavne preto, že ku koncu Axl skolaboval, normálne odpadol, všetci začali panikáriť a vrieskať, mysleli sme že zomrel:) Odviezli ho, a na pódium improvizovane vybehol Sebastian Bach a dospieval song a pridal Paradise City a bolo po koncerte. A Axl, že vraj odpadol z tepla. To iste :)
 A čo vy, boli ste niekedy na koncerte, ktorý vo vás zanechal hlboký zážitok?





T shirt - Camden Market
Fur collar - H&M
cardigan - second hand
bag - Chanel
boots - Ann Christine

30 comments:

  1. Marilyn Manson bol super :) hlawne w Brne ked sa tak naje...opil :D ze w polke koncertu sa na to wybodol :D

    ReplyDelete
  2. Ty si taká strašne krásna! Rada sa tebou nechávam inšpirovať, si jedna z mojich úplne naj blogeriek, máš skvelý štýl a vkus a milujem tvoj blog! Páči sa mi v popise vecí, second hand a pod tým Chanel :) K.

    ReplyDelete
  3. love love love this

    ReplyDelete
  4. Super outfit. Máš krásny blog. Sledujem. (:

    ReplyDelete
  5. Nepredvadzala si nahodou na bratislavskych dnoch mody? Videla som ta :)

    ReplyDelete
  6. WOW si uzasna...:) nadhera, mas super osobity styl. Stala citatelka z New York!

    ReplyDelete
  7. ja by som sa pretransportovala do tých 80 roky a vtedy by som išla na ich koncert, a umrela pri pohľade na krásneho mladého Axla :D

    ReplyDelete
  8. Sorry ale vyzeras skor ako taka groupie

    ReplyDelete
  9. wow, wow! takýto štýl sa mi veľmi páči... anonyma si nevšímaj, groupie to evokuje iba v pozitívnom zmysle :)

    ReplyDelete
  10. Luxusna groupie :) si krasna, vau vau vau

    ReplyDelete
  11. Tričko je úžasný! A strašně moc ti sluší culík :-))

    ReplyDelete
  12. Uzasne, uplne vsetko zhora nadol! Obdivujem ta! A k tomu koncertu, najvacsi zazitok vo mne nechal koncert Dana Landu kde som sa ocitla nahodou a potom kamarata nahanali skini a bolo to strasne. Ale aj zly zazitok je zazitok :) Mia

    ReplyDelete
  13. Love your fur stole and WANT that Chanel bag!

    victoriasprocrastinationproject.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ďakujem vám všetkým za krásne komplimenty, a aj za pochvaly na blog, vážim si každý jeden názor! Ďakujem anonymovi za tú "urážku" :)) Ešte odpoviem na Andreinu otázku, nie nepredvádzala som na dňoch módy...:)

    ReplyDelete
  15. mne sa paci ta kozusinka :) aaa guns and roses mam strasne radaaa!!!

    ReplyDelete
  16. To nebola urazka a zjavne nevies co to je groupie. to je lahka zena. takze nemas zaco

    ReplyDelete
  17. Ďakujem že si to mne aj ostatným objasnil(a), milý anonym :)

    ReplyDelete
  18. Milujem takýchto debilých závistlivých anonymov. Hlavne že v má jasno v pojmoch. Nič si z toho nerob, si úplne dokonalá!

    ReplyDelete
  19. krasny je ten cardigan :) a to mas kiss me coral??

    ReplyDelete
  20. Děkuju za pochvalu fotek:-) Já zase hodnotím ty tvoje které jsou taktéž povedené a líbí se mi..Koncerty mám rád a pokud je volný čas a nekonají se "tisíc mil daleko" tak rád na nějaký zajdu.Ať už se jedná o obrovský nebo o komorní v nějakém menším klubu,každý z nich má své vlastní kouzlo.

    ReplyDelete
  21. I love your Guns N Roses tee-shirt, very cool <3
    http://cupcakesandtreacle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. krásná kabelka,sluší ti to :) ♥

    ReplyDelete
  23. palce ore, moc sa mi to lubi :)

    prebieha u mna na blogu originalna giveaway :)

    ReplyDelete
  24. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  25. Krásne topánky, celkovo outfit nádherný ;)

    ReplyDelete