GIVEAWAY

2.12.11




1. Balzámy na pery Vanilla Kiss a Berry Love, vianočný set z H&M, Lak Essence Vampire´s Love: The Dawn is Broken, keďže ste mi niektorí hovorili že sa vám nepodarilo zohnať ho, recenzia naň je TUPrsteň z H&M, veľkosť S.


2. CONFETTI KISS efektový nadlak z vianočnej H&M kolekcie, C.O. Bigelow Warm Apple Cider Lip Shine (dostupný iba v USA, lesk s nádhernou vianočnou vôňou:), Náramok z H&M - koža a kov, univerzálna veľkosť.


3. BERRY LOVE Lak na nechty z vianočnej H&M kolekcie, Essence Strawberry Cream Cupcake krém na ruky, momentálne jeden z mojich najobľúbenejších, recenzia TU, Náramok z H&M, taký istý ako predtým :)


Dala by sa nazvať aj vianočnou giveaway, keďže sa nám to už blíži, aj ceny som sa snažila ladiť tak trochu dovianočna :) Giveaway potrvá do konca stredy 14. Decembra a ceny odošlem nasledujúci deň, aby stihli prísť pred Vianocami. Výhercovia budú samozrejme traja, vyberiem ich pomocou random.org a dostanú to, čo si vybrali. Pre ČR/SR. Veľa šťastia všetkým! :)


PRAVIDLÁ:
1. Musíš byť mojim followerom čiže nasledovať ma, stačí sa pridať v paneli napravo, ak ešte nie ste
2. Nechaj koment s číslom ceny o ktorú máš záujem a svoj email, aby som ťa mohla v prípade výhry kontaktovať.  

Všetky položky sú samozrejme čisto nové a budú odoslané v pôvodnom balení (ak bolo), z obalov boli vybrané iba na účel fotenia. 

184 comments:

  1. Ano sleduji ;) Ehm, těžký, asi číslo 2 ;)) leopard-candy@seznam.cz ;)) Máš pěkný blog ;)

    ReplyDelete
  2. bože..ty si taká štedrá :D takto nás rozmaznávať..ccc :D
    všetky sú super..neviem sa rozhodnúť..ale asi jednotka..tie balzamy vyzerajú super :-)

    ReplyDelete
  3. rozhodne 2 :) a sledujem uz dlho :)

    adparka@gmail.com

    ReplyDelete
  4. všechny ceny vypadají dobře :) 2;)
    ve.posp@seznam.cz

    ReplyDelete
  5. super ceny, mi by se nejvíce líbila dvojka.

    Gabriell.la@seznam.cz

    ReplyDelete
  6. neviem si vybrať, všetko vyzerá úplne úžasne.. takže ak by som náhodou vyhrala, nechám sa prekvapiť :D :)

    domculienka@gmail.com

    ReplyDelete
  7. veľmi pekné :)
    diana.vazanova@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Je mi jedno co bych vyhrála ♥ Všecko se mi líbí:)
    Sleduji :)) ♥

    anne-kingdom@seznam.cz

    ReplyDelete
  9. jeej krasne ceny :)

    -sledujem ta pod distancnymi studentmi :D...
    -moj mail je killer@privatnet.sk
    -a ak random.org dá, tak by som chcela prvý balíček :)

    BTW ak by si chcela, aj u mňa prebieha vianočná giveaway :D

    ReplyDelete
  10. Mně se líbí cena 3 :)

    Jinak k tvému dotazu: Body získáš automaticky za Follow a odkaz na tvůj FB. Ale já ti věřím, takže pokud máš FB soukromý, nemusíš mi ten odkaz dávat, nebudu to kontrolovat ;)

    sonidlosnails@seznam.cz

    Dík! :)

    ReplyDelete
  11. měla bych radost z jakéhokoliv balíčku, ale ten první se mi líbí nejvíc. ty balzámy jsem si chtěla pořídit a i ten prstýnek se mi moc líbí!

    natalje@seznam.cz

    ReplyDelete
  12. krasne jsou vsechny! Ale nejspsis 3. :)

    jana.ei@seznam.cz

    ReplyDelete
  13. :) krásne ceny! :) ja sa vôbec neviem rozhodnúť ale ked už tak to bude asi č. 2 ;)) v každom je niečo čo by som brala :D najlepšie všetko hneď naraz :D no tonejde takže tá 2 :)

    ReplyDelete
  14. prepáč zabudla som mail :DD kikush235@pobox.sk

    ReplyDelete
  15. Ahoj :))
    Já bych si vybrala dárek číslo 2, kdyby mě random vylosoval))

    barapiskacova@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Kebyže vyhrám je mi jedno ktorá cena ae najviac sa mi páči 2. :)
    bibskurianova@gmail.com

    ReplyDelete
  17. všechny věci jsou úžasné takže je těžké něco vybrat :) ale volím si 1 :)
    my-blog-my@seznam.cz

    ReplyDelete
  18. třeba 1.
    Máš moc hezký blog.
    surovych.lucie@seznam.cz

    ReplyDelete
  19. emialofsue@seznam.cz
    1)

    ReplyDelete
  20. Brala bych jedničku.
    ada.pollis@gmail.com

    ReplyDelete
  21. Jééé, fakt skvělý! Takže, Ježíšku! Chci vyhrát! Aspoň jednou za tři roky - ať to jsem já!:D A Ježíšku, ať je to dárek číslo 2!:)
    O výhře mě pak kontaktuj na mail Lenka.Kolackova@gmail.com , děkuju!:)

    ReplyDelete
  22. neviem sa rozhodnúť, ale najviac sa mi páči jednotka:)
    a.freivoltova@gmail.com

    ReplyDelete
  23. wau! skvelá giveaway!!!! strasne by som chcela 1-tku ale aj ostatné ceny sú super :) a inak máš super blog! :)
    miselinka12@gmail.com

    ReplyDelete
  24. vsechny jsou fajn, ale nejvic me teda zaujala cena cislo 2:-)

    color.beam@centrum.cz

    ReplyDelete
  25. 2!!!!2!!!2!!! ten lak s trblietkami nutne potrebujem!!


    FolyD.SAnte3@gmail.com

    ReplyDelete
  26. kyky99@seznam.cz

    Skvělé ceny, já bych volila asi 2, nebo 3. :)

    ReplyDelete
  27. sledovat sledujem uz dlho :)
    a pacia sa mi vsetky, ale asi najviac 1 alebo 2 :)

    tishlugosi@gmail.com

    ReplyDelete
  28. 2 - jednoznacne

    beautybybellatrix@gmail.com

    ReplyDelete
  29. číslo 1 si prosím! snáď sa na mňa aspoň raz usmeje šťastie, ešte som nikdy nevyhrala :)

    simonakocurkova@gmail.com

    ReplyDelete
  30. Skvělá giveaway! :)
    Vybrala bych si jedničku.
    Hanca.Dang@seznam.cz

    ReplyDelete
  31. Dvojku :)))
    Mail: rosanna@post.sk
    Mám rada tvoj blog :)))

    ReplyDelete
  32. ááá ty ceny jsou super...vůbec se nemůžu rozhodnout mezi 2 a 3... ale stejně určitě nevyhraju:D
    july.mayova@gmail.com

    ReplyDelete
  33. cislo 1 .. by bolo super...aj ked ten krem na ruky, tiez vyzera dobre..ale na dobry krem na ruky som nikdy stastie nemala.:D
    manikovamaria@gmail.com

    ReplyDelete
  34. super zostavené všetky, ale tá 1-tka ma asi najviac láka :)

    ... evegalova@gmail.com ...

    ReplyDelete
  35. krasne veci :) ak by som bola vylosovana, prosim si balicek c.3 :):):)
    mishellaway@gmail.com

    ReplyDelete
  36. úplne super zvolené darčeky, fakt mám pocit, že idú Vianoce :) ak by sa mi pošťastilo, tak by som si zvolila balík č.3 :)
    hells229@gmail.com

    ReplyDelete
  37. 1
    amour.au.vogue@zoznam.sk

    ReplyDelete
  38. číslo jedna.
    Toto je od tebe velmi pozorné, obzvláště před vánoci to potěší :-)

    Dany.sli@seznam.cz

    ReplyDelete
  39. vybrala bych si asi 2., ale všecko vypadá lákavě:-)
    jahranst@seznam.cz

    ReplyDelete
  40. všetky darčeky sú úžasné, ale ja by som sa najviac potešila darčeku číslo 1:)

    glamourwall@gmail.com

    ReplyDelete
  41. fakt sa neviem rozhodnúť.. :) ale asi balíček číslo 3 :)

    kikush21@azet.sk :)

    ReplyDelete
  42. Tie balzamy sa mi v H&M veľmi páčili,ale prsteň nie je môjho štýlu.Úplne ma očaril ten lak a lesk na pery.Takže ak by som vyhrala,chcela by som dvojku.Naozaj to bolo ťažké rozhodovanie :)
    lizzy-fashion@centrum.sk

    ReplyDelete
  43. Trojka:))
    lindik1@gmail.com

    ReplyDelete
  44. To su krasne darceky ! Vybrala by som si jednotku asi, lebo som ten prsten nestihla :/ no keby sa nedalo inak, potesila by aj dvojka, a ako! :)

    Sledujem a mail: girlnamedz@centrum.sk

    ReplyDelete
  45. ááá vánoce se už blížííí :) chtěla bych 1.
    a follow jsem už s tvým blogem dlouho.. :)

    LuckaaCh@seznam.cz

    ReplyDelete
  46. 1 :)

    aj ja mám GIVEAWAY :)
    karissaworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Krásná vánoční giveaway, já bych si moc přála 1., ty balzámy jsou rozkošný:-)
    dejnicka, dejnicka@volny.cz

    ReplyDelete
  48. Moc pěkné vánoční dárečky :) Já bych asi nejvíc chtěla 2.
    m.JUPIK@seznam.cz

    ReplyDelete
  49. Velmi pekné dárečky :) Všetky sú super, ale ak mám vybrať tak č. 3

    enkeli20@gmail.com

    ReplyDelete
  50. to je strasne tezke se rozhodnout, porad bojuji mezi jednickou a dvojkou.
    Ale tak - 1 :)

    ala.kasparkova@gmail.com

    ReplyDelete
  51. #1! ten prstýnek jsem tady nikde u nás neviděla!
    Děkujem moc za tyhle giveaway :)

    ada.koc@seznam.cz

    ReplyDelete
  52. Mne sa najviac páči 2. cena :). lulu161@seznam.cz

    ReplyDelete
  53. :)) krásné dárečky, vybrala bych si 1. :P
    adamcova.a@email.cz

    ReplyDelete
  54. Ty jo, krásný sady!
    Vypadá to moc pěkně, líbí se mi všechny, ale kdybych si musela vybrat, tak trojku :)
    Dashulka87 gmail com

    ReplyDelete
  55. Sleduji :-)
    mestonadseinou@gmail.com
    a určitě jedničkuuuuu, nádhera !!!

    ReplyDelete
  56. hmmm, všetko je úžasné, ale tak teda č. 2 :)
    niki1510@azet.sk

    ReplyDelete
  57. Moc krasne giveaways :)Zapojime sa aj my a vybrali sme si cislo 1.
    sona.oneofakind@gmail.com

    ReplyDelete
  58. Kdybych vyhrála, prosím set číslo 1 :)
    themaidasdiaries@hotmail.com :)))

    ReplyDelete
  59. krásnéé..uplně všechny takže číslo nenapíšu a kdyžtak mi bude něco přiděleno(snad:D) erka.zahorska@seznam.cz a máš krásný blog!

    ReplyDelete
  60. koľko štedrosti a krásnych darov :)

    keby áno, tak by som brala 3, strašne si držím palce, lebo ešte som nikdy nič nevyhrala :)
    (samozrejme ťa sledujem)

    tuszka117@gmail.com

    ReplyDelete
  61. Ahoj, super giveaway! :) Asi by som brala set číslo 1, kvoli tomu vanilkovemu balzamu, milujem vanilku! :) Vejs
    absolutvejs@gmail.com

    ReplyDelete
  62. Úžasná giveaway! :) Všechny ceny jsou super, ale nejvíc mě zaujala asi 1.

    claire-style@seznam.cz

    ReplyDelete
  63. krásné jsou všechny :)) ale asi číslo 2!

    Fashion&Chocolate

    Elle ღ
    fashion.a.chocolate@gmail.com

    ReplyDelete
  64. Děkuji za pozvání na giveaway, ale byla bych followerem i bez ní!

    V případě výhry bych chtěla 3, protože Konfetti kisses už mám / piši o něm tady:
    http://www.olllalabyveronica.blogspot.com/search?updated-max=2011-11-28T11:14:00%2B01:00&max-results=3
    a Vampire´s lak mě nenadchnul!

    At se daří, v případě výhry mám kontakt na blogu :)

    ReplyDelete
  65. Moc hezké jsou všechny, bylo to těžké vybírání, ale asi 1 :-)

    Lucinka.Gerbocova@seznam.cz

    ReplyDelete
  66. Krásná giveaway, kdybych nááhodou vyhrála, tak prosím trojku :)
    itsillegaltokillyou@seznam.cz

    ReplyDelete
  67. Krásné ceny, nemůžu se rozhodnout.

    Tak jo, prosím si cenu číslo 2 :) Láká mě ten konfetový lak:)

    lucie.vejmolova@gmail.com

    ReplyDelete
  68. Moc krásná giveaway! Přála bych si dáreček číslo 1 :)

    m-k.verca@seznam.cz :)

    ReplyDelete
  69. Super dárečky! Mě se nejvíc líbí 3, 2 a 1 ale úplně nevíc asi ta 1 ;)
    vachova.tereza@seznam.cz

    ReplyDelete
  70. Úžasná giveaway :)Fajné sady :) Mně se nejvíce líbí ta 2 :)
    KacenkaBaierova@seznam.cz

    ReplyDelete
  71. Skvela giveaway !! Vyberam si cenu cislo 1 :)
    mychocolatemuse@gmail.com

    /neviem preco sa mi od teba vobec nezobrazuju prispevky a pri tom ta sledujem :(

    ReplyDelete
  72. Krásne darčeky..
    Ježiško.. ja by som poprosila č.1 :-)

    cajova@hotmail.sk

    ReplyDelete
  73. Super Giveaway! :) Tak si vyberám 2 alebo 3 :) Uvidíme.. :D

    ReplyDelete
  74. woow, skvělá giveaway! Přála bych si cenu číslo 1. :))
    Katulenka201@seznam.cz

    ReplyDelete
  75. follower som, ale nejde mi mmtláne účet bohužial, snáď to nebude vadiť ;-)
    rozhodne sa mi veľmi páči dvojka :)
    dgrechova@gmail.com
    Daňana

    ReplyDelete
  76. nemůžu se rozhodnout :))) ale asi by mi vyhovovala 1 nebo 2 :) ale kdybych náhodou vyhrála (haha:)) a zbyla 3, brala bych i tu!_:) jsou to super ceny!

    vercza.t@gmail.com

    ReplyDelete
  77. skvely blog, krasne ceny(ta 2, lesk je lakavy) a este krajsia ty!!xxx

    ReplyDelete
  78. Blog, ktorý sledujem skoro každý deň ;) skvelý!
    Ja by som si vybrala určite sadu č.1, poprípade sadu č.3
    patulka04@gmail.com

    ReplyDelete
  79. užasne giveaway- naozaj super ceny :)je ťažké sa rozhodnúť, ale 3 :)

    kika681@azet.sk

    ReplyDelete
  80. ty jsi štědrá jako víc jak Ježíšek :)

    kdyby se mi náhodou poštěstilo, vybrala bych si první cenu

    theceady@seznam.cz :)

    ReplyDelete
  81. páči sa mi balík č.2 a držím si palce :)

    tatiana.bednarikova@gmail.com

    ReplyDelete
  82. Skvělé!Vybrala bych si dvojku.:)

    ellis.batova@seznam.cz

    ReplyDelete
  83. Krásná giveway, úplný ježíšek, ceny jsi vybrala krásné :DD
    1.) Sleduji, moc se mi tvůj blog líbí, jen je škoda, že není vyloženě český, sice slovenštině rozumím, ale česky je česky ;-)
    2.) Kdyby se to stalo, tak bych volila jakýkoliv balíček, ale nejvíce by mě asi potěšil 1. nebo 3. pokud by to nešlo jinak, klidně bych brala ten 2. Vážně jsou všechny krásné a je těžké se rozhodnout... Skoro jako sofiina volba :)).
    majdalenka232@seznam.cz

    Hezký den a přeji hodně štěstí všem!,
    www.teensmajdicka.blog.cz

    ReplyDelete
  84. 1 nebo 3, všechno je pěkné, nemůžu se rozhodnout..
    ale asi 1
    v.kusalikova@seznam.cz

    ReplyDelete
  85. super :)
    Cena tři je skvěla a email : Nikol.oi@seznam.cz

    ReplyDelete
  86. Já bych chtěla cenu číslo 2. :)
    mikulcova.julie@seznam.cz

    ReplyDelete
  87. Úžasna Giveaway !!! ♥ Veľmi túžim po č.1 :)

    RubyTheCrystal@gmail.com

    ReplyDelete
  88. 1. by byla fáájn ...
    le.stranska@gmail.com

    ReplyDelete
  89. skvelá giveaway!

    2. :)
    hruzovakatarina@gmail.com

    KateH.

    ReplyDelete
  90. to je skvelá giveawayyy
    číslo 1 by bolo supeeer

    monika.dobiasova@gmail.com

    ReplyDelete
  91. Určite 3:)

    robertadolinska@gmail.com

    ReplyDelete
  92. Potěšila by mě jednička, potěšil by mě dáreček navíc, pod stromeček, tak snad se zadaří!

    Michaela.Mihulkova@gmail.com

    Hezký den! ;)

    ReplyDelete
  93. skvělá giveaway:)
    asi tu 3.
    katka.bacova@seznam.cz

    ReplyDelete
  94. saruska98@azet.sk
    asi 3 a fakt super giveaway

    ReplyDelete
  95. Sledujem ťa už dlhšie tvoj blog je skvelý a táto giveaway tiež :)
    1. alebo 2. čo vyberieš :)
    kubanova.michaela@zoznam.sk

    ReplyDelete
  96. jee, to nie je dobré na moju nerozhodnosť :D
    ale tak číslo 2, keby som mala to šťastie
    inak, super blog a giveaway!

    ivqua09@gmail.com

    ReplyDelete
  97. Krásná a vánoční :) Mě se líbí všechny, ale ráda bych vyzkoušela ten krém, takže u mě vede číslo 2.

    stylistka.dvorakova@gmail.com

    ReplyDelete
  98. Kráásné ceny :))
    Číslo 2, e-mail je nenunka@gmail.com
    Díky!

    ReplyDelete
  99. Mně by se líbila 2 nebo 3 :)

    agostyna@seznam.cz

    ReplyDelete
  100. pěkné dárečky, chtěla bych jednou za celý život vyhrááát :( prosím, už budu hodná :D..pěkný blog ;)
    chtěla bych sadu č. 2 :)

    martinecinka@centrum.cz

    ReplyDelete
  101. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  102. mě by se nejvíc líbila dvojka, ten lak je krásný a lesk musí uzasne vonět!..měj se krásně .) AluskaSvetluska@seznam.cz

    ReplyDelete
  103. krásné dárečky, je těžké se rozhodnout.. tak asi č. 3 :)

    lucka1705@seznam.cz

    ReplyDelete
  104. balíček č. 2
    ivanariskova@yahoo.com

    ReplyDelete
  105. ideme skúsiť šťastie , a keby náhdou vyšlo tak 2. :)

    ReplyDelete
  106. mne sa páči 3 :-)
    nimrichova@gmail.com

    ReplyDelete
  107. 1
    :))))
    sabik0@seznam.cz

    ReplyDelete
  108. krásne ceny, no určite 2 ! ;)
    dilda@zoznam.sk

    ReplyDelete
  109. tiež sa mi veľmi pozdáva trojka :) Všetky ceny sú skvelé, ale vyberám si číslo 3
    sange578@gmail.com

    ReplyDelete
  110. všechny jsou parádní, ale nejvíc se mi líbí trojka :)
    senkova.katerina@gmail.com

    ReplyDelete
  111. Je naprosto nemožné si z tolika krásných dárků vybrat, ale volila bych nejspíše dárek číslo 2 :)
    krista.kudelikova@seznam.cz

    ReplyDelete
  112. splněno :)
    2. set
    beresovakarolina@seznam.cz

    ReplyDelete
  113. Rozhodně 3. !! U nás jsem ten krém od essence ještě neviděla:-(
    tesssbo@gmail.com

    ReplyDelete
  114. Prosím č. 2, děkuji.:-)
    designeclectic@klikni.cz

    ReplyDelete
  115. Jedna z mála, ale veľmi sa mi páči ten prsteň z 1..tak 1 :)
    ratkosova.andrea@gmail.com

    ReplyDelete
  116. všetky ceny vyzeraju užasne ale vyberám čislo 2 :) em.fackovcova@gmail.com
    www.dthingsilike.blogspot.com

    ReplyDelete
  117. 1. :))) ten prsten je nádherný
    luckkaa1@seznam.cz

    ReplyDelete
  118. 1:))
    balzamy :)
    fredyqa@azet.sk

    ReplyDelete
  119. mě je to tak jedno jestli 1 nebo 2 :) ještě jsem stejně nikdy nevyhrála a kdyby jo, byl by to fajn vánoční dáreček :)
    marcelazva@seznam.cz

    ReplyDelete
  120. 1!! :))

    weronyka22@seznam.cz

    ReplyDelete
  121. jedničku, prosím.. )

    lucia562@seznam.cz

    ReplyDelete
  122. Ty jo, tak ja bych chtela cokoliv co vyberes.

    Azuritek00@seznam.cz

    ReplyDelete
  123. Asi číslo 3 ! Mám ten lak confetti kiss ,ale ten červený ešte nie.

    biba.molnarova@azet.sk

    ReplyDelete
  124. cislo 1 je podla mna naj :)

    ivkamelova@gmail.com

    ReplyDelete
  125. To jsou krásný dárečky :-)
    číslo 2

    r.lucy@seznam.cz

    ReplyDelete
  126. Podľa mňa číslo 1! balzam ;)
    a sledujem ťa!
    orshikaa@centrum.sk

    ReplyDelete
  127. ahoj : ) kdyby mě náhodou potkalo štěstí tak bych měla zájem o první cenu : ) ten prsten z H&M je dokonalej... akorát se mi víc líbí ve stříbrné podobě, takže uvažuji o tom že si ho zajdu koupit : )
    jinak tvůj blog už nějakej ten den sleduju a baví mě číst si tvé články : )
    Janushka.D@seznam.cz

    ReplyDelete
  128. Ahoj stale sledujem tvoj blog je uplne super a keby sa mi podarilo vyhrat bola by som happy taky mali predvianocny darcek :)a chcela by som tu 1 keby som vyhrala :)
    janka.durnotova@gmail.com

    ReplyDelete
  129. 1 :)

    Monika.Obrslikova@seznam.cz

    ReplyDelete
  130. Všechny jsou super, ale nejlepší asi 1:)
    barca.vesela11@gmail.com

    ReplyDelete
  131. všechny ceny jsou krásné... ale nejvíce mě láká balíček č. 2 :-)
    díky za soutěž
    n.e.f.r.e.t@centrum.cz

    ReplyDelete
  132. Všechny výhry chci :DD Ne, nejvíce mě zaujal 1. balíček. :))
    A.Serlabajevova@seznam.cz

    ReplyDelete
  133. Parádní ceny.... Nejvíce by se hodil asi balíček 1. nebo 2. Protože krém od Essence už mám... (všechny tři mňam!)
    kackabetkova@seznam.cz

    ReplyDelete
  134. anikkik@seznam.cz
    č.3

    Na tvůj blog chodím už hoodně dlouho a moc se mi tady líbí ;)Jen tak dál...!

    ReplyDelete
  135. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  136. 2 :)
    barbora.tomiskova@gmail.com

    ReplyDelete
  137. Sice je to bez šance, ale ty balíčky jsou prostě skvělé a každá jednotlivá cena mě nadchla, takže to aspoň zkusím. (:
    .. a nejvíce se mi líbí balíček č.3 ♥

    delineate@seznam.cz

    ReplyDelete
  138. Dobře vybraný dárečky :) Pokud bych vyhrála, přála bych si nejvíc 2. balíček.
    t.h.e.t.i.s.@seznam.cz

    ReplyDelete
  139. Tento blog sa mi páči čím ďalej tým viac :D

    Ak sa pošťastí, tak číslo 3 prosím.
    majka.sadlakova@gmail.com

    ReplyDelete
  140. Všechno vypadá fakt dobře ale nejvíc bych asi chtěla 1. tak snad budu mít štěstí :). Email rozanska.d@seznam.cz

    ReplyDelete
  141. Vypadá to krásně...ale nejvíc se mi líbí č. 1 :)
    supergirl.007@seznam.cz

    ReplyDelete
  142. ohh...:) vsetko je uzasne ale ak by som naaaahodou vyhrala tak 3 :)

    vannylas@centrum.sk

    ReplyDelete
  143. Všetko je tak úžasné a sledujem. Ťažké rozhodovanie ale asi 1 alebo 2. (:

    ReplyDelete
  144. 1 je super :)

    denisa.hilovska@gmail.com

    ReplyDelete
  145. Všetko je úžasné!
    Ale keď si mám vybrať, tak.... asi 2 :).

    Všetko je splnené!
    kejmy.do.it@gmail.com

    ---
    -Pozývam ťa na Giveaway ♥.
    http://theworldbykejmy.blogspot.com/2011/12/christmas-giveaway.html
    Kejmy ♥.

    ReplyDelete
  146. Krásné balíčky! Je to těžký výběr, ale přála bych si balíček číslo 2.

    spicedchocolate(zavináč)seznam(tečka)cz

    ReplyDelete
  147. ťažko vybrať... ale nakoniec baliček č. 1
    marijastyle@gmail.com

    ReplyDelete
  148. ťažké sa rozhodnúť :) ale asi 3ku :)

    zuzka.gacikova@gmail.com

    ReplyDelete
  149. tezke rozhodovani ale nejspis 2ku:) trpitivy lak jeste nemam :) Hubertka009@seznam.cz

    ReplyDelete
  150. jedničku.)
    aneta.jel@seznam.cz

    ReplyDelete
  151. ÚŽASNÁ GIVEAWAY !! č. 1

    polly_psycho_xtreme@azet.sk

    http://thebluebusiscallinus.blogspot.com/

    ReplyDelete
  152. nejperfektnější dárečky :)
    volím jedničku!
    Sleduju Tě, máš skvělý styl, jen tak dál...
    NicolkaF@seznam.cz

    ReplyDelete
  153. Já jsem pro trojku, ikdyž všechny dárečky jsou nádherné :)

    L-LV@seznam.cz

    ReplyDelete
  154. Najviac sa mi páči ponuka č.3 :)

    michaela.birova@gmail.com

    ReplyDelete
  155. jeej vsetky ceny vyzeraju super!
    Najviac sa mi paci asi 3!
    supercutesupereasy@yahoo.com

    ReplyDelete
  156. Přála bych si 2!:)

    paola23@seznam.cz

    ReplyDelete
  157. Nejvíc bych asi chtěla 3.
    blubbe@seznam.cz

    ReplyDelete
  158. Líbila by se mi cena č. 2:)
    A.stromsikova@seznam.cz

    ReplyDelete
  159. Sleduju už dlouho a číslo 2. :)

    NicoChicoFashion@seznam.cz
    --
    zvu tě na mou giveaway

    ReplyDelete
  160. Rozhodně 1.
    ordinary.nikith@gmail.com

    ps: miluju tvůj styl!

    ReplyDelete
  161. :) parádička, ten 1 set <3

    bararhv@gmail.com

    ReplyDelete
  162. jéé! těžké, těžké... ale tak kdyby nejspíš tu 2 :)) moc mě zajímá ta vůně lesku!

    marke.stranska@gmail.com

    ReplyDelete
  163. Super givewawy! :) Přesně nevím který ale buď 1 nebo 3 ;) Možná asi spíš ta 1!! ;)

    Zuzanka.97@seznam.cz

    ReplyDelete
  164. brala by som jednotku!
    juliadreams@centrum.sk

    ReplyDelete
  165. ahoj:) tvuj blog me uz dlouho bavi, i kdyz jsem nebyla oficialne followerka. jen tak dal!

    potesila by me jakakoli vyhra, ale nejvice asi c.2.

    dekujeme!!

    kristy.s@email.cz

    ReplyDelete
  166. Jé, ty jsi skvělá. Ani jsem nevěděla, že tu giweaway je, trošku jsem na net neměla čas a najednou sem přijdu a ty rozdáváš tolik cen. Teda, to bych po těch xxxxx měsícíxh už mohla vyhrát, ne? Takže pokud vyhraju zvolila bych si 2ku.
    z.borovice@seznam.cz

    ReplyDelete
  167. Paráda. Pokud bych vyhrála určitě bych brala trojku,Takový lak sem hledala už dlouho ale nikde najít, tak aspoň k těm 17ti nám by se mi to mohlo podařit :)
    novotna.dany@seznam.cz

    ReplyDelete
  168. Krásná giveaway, tak taky zkusím štěstí :)
    Kdyby to šlo, přála bych si jedničku.
    - lady.sussy@seznam.cz

    ReplyDelete
  169. super giveaway :) najviac sa mi pozdáva dvojka :)
    veronika.chm@gmail.com

    ReplyDelete
  170. vůbec se nemůžu rozhodnout mezi 1čkou & 2kou, ale spíš 2ku♥

    aleachim15@seznam.cz

    ReplyDelete
  171. Moc pěkné giveaway :))
    Pokud by se poštěstilo tak bud č. 1 nebo 3 :)

    petule89@seznam.cz

    ReplyDelete
  172. Všechny věci vypadají moc krásně,ale nejvíc by mě potěšila asi 3,protože ta červená vypadá vánočně:)
    Máš moc pěkný blog,nedávno jsem ho objevila a prolistovala za den bez přerušení:D
    marky.hurtova@seznam.cz

    ReplyDelete
  173. první nebo druhý, nemůžu se rozhodnout, vyber kdyžtak :)
    cant.be.perfect@seznam.cz

    ReplyDelete
  174. Parádní je všechno, takže mi je to jedno, ale kdybych už si opravdu musela vybrat tak 2. :))

    magic.natarii@seznam.cz

    ReplyDelete
  175. cislo 3!
    zakova.vl@centrum.cz

    ReplyDelete
  176. Tak to jsou opravdu vychytané dárečky!! :) Mě se nejvíce líbí číslo 2.
    kundrtova.v@seznam.cz

    ReplyDelete
  177. Všechno vypadá skvěle, po dlouhém rozmýšlení jsem vybraka 1. Tak snad se mi poštěstí:D

    shortwhilewith@seznam.cz

    ReplyDelete
  178. jeeee, super giveaway, druhé menu poprosím :)))

    pepulka@gmail.com

    ReplyDelete
  179. dvojka :) nadlak je uzasny :)

    ReplyDelete
  180. Sleduji a sledovat budu :)
    Neumím se vůbec rozhodnout co se mi líbí, takže bych se nechala překvapit :)
    Zastoupilova.K@seznam.cz

    ReplyDelete
  181. veľmi pekný plny farby a espritu blog mne sa najviac paci 1 erikafedorova@centrum.sk

    ReplyDelete