Feel Unique December

27.12.11






This is the first time I am reviewing a Feel Unique Beauty Box, and the Christmas one it is! I was actually pleasantly surprised with this month´s box, I think I might actually get use out of all products included. The box itself is absolutely gorgeous, I actually prefer it to GlossyBox as it feels a bit more luxurious, but I have to admit that GlossyBox is very cute too. I did not see other company´s boxes in person as I only suscribe to this one and have subscribed to the GlossyBox in the past, but I unsubsribed as I actually prefered products in the Feel Unique boxes. The brands in it are more attractive to me and it´s always exciting to try out a new brand for me. I wish these companies would start out shipping internationally or at least to europian countries, living in Czech/Slovak Republic and knowing fellow girl friends of mine I am sure so many  would be up for it and willing to pay a full shipping price!

---

Určite si ešte pamätáte na slovenskú/českú Beauty Box tragédiu, o ktorej som písala nielen ja TU, ale aj mnoho iných sklamaných dievčat. Všetci sme sa tešili, že koncept poriadnych beauty boxov dorazil aj k nám, ale naše veľké nadšenie veľmi rýchlo vystriedalo ešte väčšie sklamanie... Zvykla som odoberať GlossyBox a Feel Unique Box, dnes už odoberám len ten druhý, aj keď mi v ňom chodí menej produktov ako v GlossyBoxe, značky ktoré mi Feel Unique posiela sú, povedala by som luxusnejšie, pre mňa viac atraktívne tým, že sú nie bežne dostupné a tým pádom mám možnosť vyskúšať produkty, ktoré by som si bežne nekúpila. Dnes vám len tak pre ilustráciu ukážem, čo bolo v mojom decembrovom boxe. Viem že tento článok je možno viacmenej zbytočný keďže väčšina z vás prístup k Feel Unique boxu nemá, a nebojte sa neplánujem provokovať a to robiť každý mesiac :) Takéto balíčky ponúka viacero spoločností, a stoja väčšinou okolo 10 libier (12 € / 300 kč), tento £9.95. Poštovné je buď nízke alebo zdarma, konkrétne tu zdarma je. Veľká škoda že tieto spoločnosti nezasielajú aj mimo UK, som si istá že veľa ľudí by bolo ochotných si kľudne si plnú cenu poštovného zaplatiť. Viete čo, ja všetky tie spoločnosti skontaktujem a zistím, ako sa situácia má a či by sa v budúcnosti pre nás mohla zmeniť, čo poviete? :) 





Figs & Rouge Sweet Geranium 100% Organic Balm, full size

(£3.49, 4€, 110kč)

This is the kind of multi use product and I really love it! Reminds me of Jurlique Rose Balm in texture, it melts really well when put on the skin.  Smells very clean and fresh to me. Can be used on lips, cuticles, dry spots on face and body and it´s just a great little helper.
---

Multi produkt, tie ja mám rada. Pripomína mi Jurlique Rose Balm, alebo bambucké maslo, ale nie je taký tvrdý. Keď sa dotkne kože, hneď sa topí. Vôňa je veľmi jemná, čistá a príjemná. Ako aj iné produkty tohto typu, má mnoho využití - na pery, nechtovú kožtičku, a vlastne hocijaké suché miesta na tvári alebo tele. Skvelý malý pomocník!




TIGI Bed Head Candy Fixations Sugar Dust, full size

(£9.35, 11€, 290kč)

The same kind of powder as Dust It from Schwarzkopf Osis salon line, Schwarzkopf Powderfull, Taft or Got2Be drugstore lines, or Lee Stafford´s Matt Fat. My favourite of the bunch is Dust it, the other ones didn´t perform as good so I was very curious about this one. The results were okay, but i still prefer Dust It as I think it works the best with my hair texture and gives the best volumising effect.
---

Ten istý druh produktu ako Dust it zo salónovej Schwarzkopf rady Osis, drogérkových Schwarzkopf rád Taft a Got2Be, alebo Matt Fat od Lee Stafford, okrem iných. Najradšej z týchto mám Dust it, ostatné sa mi výkonom nezdajú až také dobré, takže na tento objemový prášok som bola veľmi zvedavá. Výsledky boli OK, ale stále preferujem Dust It, sedí mi najlepšie a dosahujem s ním najväčší objem.


Clarisonic Gentle Hydro Cleanser, 30ml

(£21, 25€, 650kč /177ml)

I didnt even know Clarisonic had a skincare product line. I never felt like investing in their Clarisonic Skin Brush or Mia gadget thingy, althought I would definitely like to try it out at least, so I´m really excited about trying out at least this cleanser.

---

Ani som nevedela, že Clarisonic mal aj radu starostlivosti o pleť. Nemám potrebu investovať do ich slávneho Clarisonic Skin Brush alebo Mia čistiacej kefky na tvár, aj keď určite by som to raz rada aspoň vyskúšala. Máte to niekto, čo si o tom myslíte? Zatiaľ mi bude musieť stačiť aspoň tento cleanser :)


Nails Inc. Oxford Circus Nail Polish, 4ml

(£11, 13€, 340kč / 10ml )

Baby pink creme, cool toned. I´m not a big pink polish person, and given that I already have Picadilly Circus which is very similar, I was not too excited about this one. But as it is Nails Inc and I quite like the brand and all of their polishes I already own, I´ll definitely at least give it a try, or perhaps someone will be getting a nice present from me soon? :)

---

Baby ružový krémik so studeným podtónom. Nie som fanúšik ružových lakov na nechty, a keďže už vlastním Picadilly Circus ktorý je veľmi podobný, z tohto som veľmi odviazaná nebola. Ale je to Nails Inc, značku mám veľmi rada a s lakmi ktoré od nich mám som veľmi spokojná, určite ho aspoň vyskúšam, alebo ho niekomu darujem :)



Annick Goutal Mandragore Eau De Toilette, 30ml

(£43.35, 53€, 1350kč / 50ml, £62.05, 74€, 1900kč / 100ml)


I was very surprised to find such a generous miniature bottle of fragrance, you get 30ml which is worth roughly around £25! The fragrance is actually really nice and I love the bottle!! It´s a very warm and spicy scent, very luxurious and deep, perfect for winter!

---

Bola som milo prekvapená že miniatúrna fľaštička tohto parfému je vlastne celých 30ml, v hodnote približne £25, 30€, 770kč! Obal je krásny a vôňa sa mi naozaj páči. Je teplá a korenistá, trochu ťažká, ale na zimu bude perfektná a veľmi sa z nej teším.




Samples from Living Nature and a £5 off voucher when shopping on feelunique website were included too. I am not familiar with the Living Nature brand at all and I´ll be happy to try it out. All prices from feelunique.com. Shipping is free worldwide.

---

Pribalené boli aj vzorky od Living Nature, túto značku vôbec nepoznám a rada ju vyskúšam. Takisto 5 librová zľava na nákupy na feelunique a poštovné je zdarma do celého sveta. Idem písať tie emaily tým spoločnostiam, musíme spojiť sily a prinútiť ich zasielať aj k nám! V prípade núdze spíšem petíciu, kto je za? :))

15 comments:

  1. Ani nehovor...píš píš píš im! ten balzám na pery má krásny obal, a vlastne všetky tie vecičky vyzerajú super, prijala by som taký beauty box každý mesiac, a áno poštovné by som kľudne platila, povedz im to! :)

    ReplyDelete
  2. Jo, já taky! Balzámek je roztomilý!

    ReplyDelete
  3. Vážně je ten Dust It jiný než ostatní ty prášky? Už jsem vyhodila peníze za Got2Be, tak abych pak nebyla sklamaná.. něco takového by se mi hodilo ;)
    Tobě Lucko důvěřuji, co se týká vlasů, ty máš tak moc vlasů! A tak nádherný! :)

    ReplyDelete
  4. Pridávam sa k petícii, vzbure, vojne, čomukoľvek...len aby zasielali aj k nám. Zaplatila by som poštovné, aj 2x.
    Clarisonic som neskúšala, ale tiež by som rada... Ten parfémik - "vzorka" - vyzerá úžasne! :)

    ReplyDelete
  5. ja zavidim vsetkym anglicankam, ze si mozu vybrat, ktory kozmeticky box chcu, skoda, ze tu nic take nie je.. a co je, to je nanic..kedze ja som si ten cesky beaty box objednala a ani mi nedosiel..a koniec koncov som aj rada:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. vyborny napad, popytat sa, plne schvalujem! ;-)

    ReplyDelete
  7. vyborny napad, popytat sa, plne schvalujem! ;-)

    ReplyDelete
  8. Súhlasím, skvelý nápad, pridávam sa! Tiež by mi nevadilo zaplatiť poštovné z UK! A ty sa k tým boxom dostávaš ako ak sa môžem opýtať?

    ReplyDelete
  9. Lucia, mohla by si potom napísať viac o tom Clarisonic cleanseri? Tiež som na tom podobne, Clarisonic nemám a rada by som ho vyskúšala, keď ho tak všade ospevujú aký je skvelý, a ten cleanser som práve teraz pozerala na tej feelunique stránke, vyzerá dobre, objednám si ho, ale rada by som najprv vedela tvoj názor - máš dokonalú pleť, takže ti budem dôverovať :) Elly

    ReplyDelete
  10. ja som skusala ten TIGI cukrovy prasok ale co ja viem vlasy som mala take ozaj jak cukor keby som na nich mala :D a objem mi moc teda nedal...

    ReplyDelete

  11. Som rada že máte záujem, popýtam sa a dám vedieť čo som zistila!

    Verunka, s Dust It mám tie najlepšie skúsenosti a v porovnaní s ostatnými vymenovanými je naozaj oveľa lepší.

    Angie, ja si ho objednávam na UK adresu.

    Elly, ďakujem a pokúsim sa o tu recenziu, keď budem mať čas :)

    MissMarta, no ani mne, nebude to môj favorit :)


    ReplyDelete
  12. Lucia, nemala by si záujem ten parfém predať? A ak áno, za koľko?

    ReplyDelete
  13. Nie nemala, mne sa páči! Prepáč :)

    ReplyDelete
  14. Určite píš-píš myslím, že určite nás bude viac :))

    ReplyDelete
  15. Lucia, podľa mňa - kľudne píš články o tom čo si dostala v takomto boxe, mňa to napríklad zaujíma, aj keď k nim prístup nemám je to zaujímavé, plus sa mi páči že je k tomu aspoň minirecenzia a ak by ma niečo z toho zaujímalo, aspoň viem že ťa môžem požiadať o obšírnejší názor prípadne recenziu

    ReplyDelete