Eva Diár

17.12.11





* slovak only, not relevant to my foreign readers

Nemám rada diáre z časopisov, ale musím uznať že tento sa naozaj podaril a je to najkrajší a najlepší diár aký som kedy v časopise videla, z našich aj zahraničných, nebudem sa o ňom príliš rozpisovať, konieckoncov je to len obyčajný diár, ale na to že je zadarmo - teda iba za cenu časopisu 2,40 €- je nielen skutočne pekný, ale aj veľmi prehľadný, papier je kvalitný, s množstvom prázdnych stránok na poznámky a veľmi dobrými plánovačmi. Navyše reklamy sú na samostatných stránkach, čiže ak vám vadia, tak ako mne, môžte ich vytrhnúť.  Takže ho dávam do pozornosti a určite odporúčam! 
Evu občas vídavam aj v českých trafikách, stojí myslím okolo 50kč, takže teoreticky by ho mohli zohnať aj naši českí priatelia, problém vidím iba tam, že názvy mesiacov sú samozrejme v slovenčine a - podľa mojich skúseností - Češi tomu nerozumejú, napriek tomu že je to to isté ako v angličtine. Ako hovorím, vychádzam zo svojich skúseností takže sa ospravedlňujem výnimkám! :)


15 comments:

  1. Vôbec som si ho nevšimla, inak Evu nečítam ale určite si pôjdem ešte dnes kúpiť! Vďaka!!

    ReplyDelete
  2. Ja som uvažovala, že si kúpim Elle, pretože aj tam je teraz diár. Ale musím povedať, že tento je asi krajší. :)

    ReplyDelete
  3. Taky musím říct, že nemám ráda diáře z časopisů, ale tenhle se povedl!
    Já jsem letos byla strašně překvapená, protože v knihkupectví Dobrovský měli snad ty nejkrásnější diáře a jen za 100 korun!

    ReplyDelete
  4. Jo a tohle musí být boží diář pro někoho, kdo se jmenuje Eva! :-) :-D

    ReplyDelete
  5. Je pekný. :-)

    http://thebluebusiscallinus.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Tiež som ním unesená :) a reklamy som hneď vytrhla. Už sa teším na to ako do neho bude všetko písať :)

    ReplyDelete
  7. Tenhle diář vážně vypadá fajn, skvěle rozvržený vnitřek i ta gumička, aby se neotevíral!

    ReplyDelete
  8. ten je nádherný! diáry si nekupujem,ale tento rok urobím výnimku :)

    ReplyDelete
  9. moja mama má tiež :D ..si fakt z LV? woow.. tak to sa musíme spoznat viacej :) ked chceš pridaj si ma na FB na blogu mám link ! :) inak máš super blog ! :)

    ReplyDelete
  10. diar mam aj ja, uz som ho mala minuly rok, lebo mi clenenim najviac vyhovoval a spokojna som aj s tohtorocnym, predtym som mavala z Emmy...

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. tiež ho mám a tiež som z neho bola celkom vytešená :)

    ReplyDelete
  12. ja som si ho kupila hned ako bol v stankoch a urcite je ovela lepsi ako diar z emmy... v elle je nieco podobne ale viac sa trhá..... tu som si pekne pomalicky poodlepovala stranky a bolo dobre...reklamy som vytrhla...určite ho budem pouzivat i ked minulorocny sa mi zdal byt asi o trochu lepsí.... :o)

    ReplyDelete