China Glaze Ruby Pumps

20.12.11




This is what a proper Christmas nail polish should look like. Works any time of the year though:) Beautiful and legendary China Glaze Ruby Pumps.
My camera did not pick up the red shade well, in reality it´s a bit darker and much much more glittery and glowy. 3 coats in the pictures, applies well, dries fast and wears very well. Polish looks very luxurious on, not cheap as some glitter polish might look like. If you do love red and glitters, you probably already have this one, and if not, I recommend getting it for sure, you will not regret it!  There are some lookalikes out there, such as Orly Star Spangled or Essie Ruby Slippers, but Ruby Pumps was the first and is the prettiest one. I generally don´t wear red but I´m willing to do an exception for Ruby Pumps.
Polish shade was inspired by the little red shoes that Judy Garland as Dorothy wore in The Wizard of Oz. They were sold in Christie´s auction for 666 thousands dollars, which makes them the seventh most expensive pair of shoes in the world!

---

Takto si predstavujem najkrajší vianočný lak, ale samozrejme vhodný na každú príležitosť. Nádherný a legendami opradený China Glaze Ruby Pumps.
Môjmu foťáku sa nepodarilo zachytiť farbu presne,  v skutočnosti je tmavší a oveľa oveľa oveľa trblietavejší. Na fotke 3 vrstvy, nanáša sa bez problémov, schne rýchlo a dlho vydrží. Glitter nepôsobí lacne ani otrepane, skôr luxusne, čo sa o väčšine glittrov povedať nedá. Ale to už asi viete, a už ste ho videli milionkrát, a ak ste milovníčky lakov, červenej a glitrov, aj ho máte. Takmer každá značka ho okopírovala, Orly Star Spangled, Essie Ruby Slippers... ale pre mňa je Ruby Pumps najkrajší a jediný. Červenú nenosím, ale pre tento lak rada urobím výnimku. 
Vznik laku bol inšpirovaný črievičkami Judy Garland alias Dorotky v Čarodejníkovi z krajiny Oz. Tieto topánočky sa predali v aukcii v Christies za neuveriteľných 666 tisíc dolárov, čo ich robí siedmymi najdrahšími na svete!

A aký je váš tip na vianočnú manikúru? :)


13 comments:

  1. presne ako pises, cisto vianocny!:) a stacil by mi aj takyto, vobec mi nevadi, ze fotak nepreniesol tu farbu presne...

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. je pekny, al eteraz zasa setci o nom pisete :D a ja ho este furt nemam!..a tento rok na vianoce zvolim zlate folie :D

    ReplyDelete
  3. ten je krasny, asi na tom nieco bude, ze evokujem vianoce, aj ja som ho videla uz vselikde, ale zase, je pravda ze nikto iny dorotkine topanocky nespomenul a ani som to netusila :))) Musim si ho kupit aj ja!! a tento rpk zvolim asi bielu so zlatymi trblietkami :)

    ReplyDelete
  4. krásny je... ja si ale na vianoce urobím glitter ružový, viac sa mi bude hodiť :)

    ReplyDelete
  5. Tiež mám v pláne urobiť si "vianočnú manikúru", no využijem novinku červeno-trbietavého laku zo série Catrice Las Vegas z Dm-ky :)

    ReplyDelete
  6. Ten mám nalakovaný aj ja!! Môj jediný China Glaze. A to že má súvislosť s tými topánkami som fakt nevedela, no, vzdelávame sa celý život, no nie? :)

    ReplyDelete
  7. tie lodičkyyyyyyy :)))))) lak je super

    ReplyDelete
  8. ten si na vianoce poziciam :)

    ReplyDelete
  9. je krasny, vianocny:)
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. that nail varnish is gorgeous! The perfect shade for christmas :)

    Fashion Stereotype

    ReplyDelete
  11. love the nails!

    http://union-apparel.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Lucko moc děkuju:-) Ani netušíš jak moc mi tvůj komentář udělal radost.Vážím si toho.Děkuju:-)
    I tvoje stránky patří k mým nejoblíbenějším..Lak na nehty vypadá dobře:-) Líbí se mi jeho barva a být holkou hned si ho kupuju:-)

    www.czechblondyn-blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Je to prostě klasika. :) Úžasný. :)
    Já měla na 3tědrý večer křiklavé modrásky. :D

    ReplyDelete