Weekend make up bag

17.11.11



As I already mentioned, my sister visited me yesterday, she stopped by on her way from Prague to Slovakia to spend the weekend there. Someone asked about her lipstick in comments so I took the opportunity to peek into her make up bag. I must say that she travels very light, unlike me. She did not have any skincare or haircare with her and said she´ll use whatever she finds in our parents house :) Can you imagine that, I can´t. Anyway here´s what she had on her with and some opinions on the products from both of us:
/
Ako som už písala včera, bola u mňa moja sestra, bola na ceste z Prahy na víkend na Slovensko. Niekto sa pýtal v komentoch na jej rúž, tak ma napadlo pozrieť sa do jej mejkapovej taštičky. Musím povedať, že narozdiel odo mňa, cestuje veľmi naľahko :) Navyše so sebou nemala nič na pleť ani na vlasy, že vraj použije hocičo čo nájde doma u rodičov :) Viete si to predstaviť? No ja teda nie. Takže toto mala so sebou spolu s krátkym komentárom od nás obidvoch :)

Bourjois Healthy Mix Foundation 
She doesn´t use it daily, says it´s ok but finds it a bit drying on her already dry skin she won´t repurchase. She liked her previous Dermacol Caviar foundation much better and is likely to go back to that one. I personally love the Bourjois foundation and it´s one of my favourites. Might review it properly soon.
/
Make up nepoužíva každodenne, na tento vraví že je ho dopoužíva, ale nie je nič extra, zdá sa jej že trochu vysušuje už jej aj tak suchú pleť a už si ho nekúpi. Vraj Dermacol Caviar make up, ktorý mala predtým, sa jej zatiaľ páčil najviac a vráti sa k nemu. Ja osobne mám tento make up veľmi rada, ale mám pleť zmiešanú, nie suchú. Je jeden z mojich naj a pravdepodobne k nemu ešte spravím poriadnu recenziu :)

Pop Beauty Eye Cake in Naked Blue Eyes
Natural eye palette with everyday  colours. She´s got brown eyes but whatever, of course they´re just neutrals and are perfect for any eye colours.
/
Paletka Naked Blue Eyes, teda určená na modré oči, a sestra má oči hnedé:) Sú to len neutrálne hnedé farby a samozrejme ich môže nosiť každý.

Gosh Eye Shadow Brush 
For the eyeshadows, obviously.
/
Hm, pre aplikáciu tých očných tieňov :)

Benefit Brow Zings
She´s got very fair to no brows and gets some brows with it. Looks very natural on and has purchased it repeatedly. I agree, it looks really good on but personally prefer my Shu Uemura brow pencil as I find kits like these too fiddly.
/
Sestra má veľmi svetlé až žiadne obočie, a s týmto má aspoň niečo, podľa jej vlastných slov. Dodáva veľmi prirodzený vzhľad a už si ho niekoľkokrát opakovane kúpila. Ja súhlasím, vyzerá to veľmi prirodzene ale osobne preferujem ceruzky, pretože sa mi nechce s tými malými kitmi babrať a moja obľúbená je od Shu Uemura.

Max Factor Masterpiece Max Mascara 
We both love to Max Factor mascaras, they are the best and we have been using this one and False Lash for years, and everytime we strayed, we regeretted it.
/
Obidve milujeme Max Factor maskary, sú pre nás tie najlepšie a to konkrétne táto a False Lash. Používame ich už roky, a vždy keď sme si kúpili iné, aj drahšie, ľutovali sme to.

MAC blush in Hipness
 It´s a nice colour but she would not repurchase as the staying power is not the best. I totally agree and must say, I´m not a fan of MAC blushes at all because of the same reason, I do have a few but hardly use them.
/
Pekná korálová farba, ale už by si ju znovu nekúpila lebo na tvári nevydrží veľmi dlho. Ja úplne súhlasím, milujem MAC ale nie ich líčka, pre ten istý dôvod. Mám ich niekoľko ale skoro vôbec ich nepoužívam.

No7 Powder Blush Blush
For those who don´t know, make up artist Lisa Eldridge is behind these as a former creative director of No7, they are sold in Boots and they are amazing and affordable. I mean, Lisa created them, she never does wrong when it comes to make up. I have couple of these brushes too, she uses them in her videos often and I really like them and they are comparable to my MAC brushes performance-wise.
/
No7 je anglická značka kozmetiky kde ako riaditeľka donedávna pôsobila jedna z najznámejších vizážistiek, Lisa Eldridge. Je dostupná bežne v drogérii v UK a online, občas sa dá nájsť aj na eBay. Lisa ich často používa vo svojich videách. Mám niekoľko No7 štetcov tiež a mám ich rada, myslím že výkonom sa vyrovnajú mojich MAC štetcom.

ELF Lip Primer and Plumper
Primer looks like a concealer and creates a base for a lipstick and then the plumer goes over it. Plumper smells of cinnamon and actually stings the lips a little. She says it does a good job for the price and is likely to repurchase. 
/
Primer vyzerá farbou ako korektor, pripravuje pery na nanesenie rúžu a plumper na zväčšenie objemu pier sa nanesie na to. Plumper vonia ako škorica a trochu pery štípe. Hovorí, že za tú cenu je výkon celkom dobrý, účel plní a asi si ho kúpi znovu.

Yves Saint Laurent Tinted Lip Balm SPF10
Nice bright pink, very pigmented, and not sticky, and performs more like something between liquid lipstick and lip stain. Not worth the price in her opinion but it´s nice. She would not repurchase and I would not buy in the first place :)
/
Pekná výrazná barbie ružová, veľmi pigmentovný balzám na pery ktorý sa nelepí, a je skôr ako niečo medzi tekutým rúžom a lipstainom. Bol to darček a za tú cenu by si ho nekúpila, aj keď je fajn,  a ja takisto nie :)

Revlon Matte lipstick in Wine Not
She was looking for a dark wine colour without any pink undertones and this one is perfect. Staying power is great, it´s not drying on the lips at all and would repurchase any lipstick from this line again.I love Revlon lipsticks and the matte range is comparable to my favourite matte MAC and Chanel ones, just cheaper.
/
Sestra dlho hľadala matný tmavo tmavý červený až vínový rúž, ktorý by nemal žiadne ružové podtóny a tento to spĺňa. Ja Revlon rúže z tejto matnej rady milujem, vyrovnajú sa mojim obľúbeným matným MAC a Chanel rúžom, a sú o oveľa lacnejšie. Mám ich niekoľko a používam ich rada a často. Dúfam že sa nemýlim, ale myslím že Revlon dekoratívna kozmetika sa u nás nepredáva, čo je veľká škoda, a konkrétne rúže sme našli na eBay v prepočte za niečo cez 120 korún aj s poštovným, na internete je veľa swatchov a ak hľadáte vynikajúce matné rúže a nechcete platiť za MAC, prípadne ešte viac, určite ich odporúčam.

A čo vy, potrebovali by ste toho na víkend menej či viac? :)

21 comments:

  1. Ja by som si s jej zasobami vystacila ale sama by som si tiez toho zabalila asi tak 10x viac :-D ked idem k niekomu koho dobre poznam, tiez si neberiem nic na vlasy a iba si poziciam, ale na plet by som si asi zobrala lebo mam velmi specificku. Super clanok, rada sa pozeram do kozmetickych tasiek inych bab :-) Mohla by si dat aj ty svoju raz.

    ReplyDelete
  2. uz davnejsie v parfumerii obkukujem ten bourjois, bola by som rada ak by si spravila recenziu na mejkapy lebo mas vzdy krasnu plet. a inak ja takisto cestujem s ooooovela vacsim obsahom :)

    ReplyDelete
  3. I já bych si se zásobami vystačila, ale co se týče konkrétně řasenky, Masterpiece Max je taky moje jednička, hodlám ještě pozkoušet jiné Max Factorky, ale mám takový pocit, že nakonec se vrátím právě k této - jako doposud... :)

    ReplyDelete
  4. Erika, najbližšie keď budem niekam cestovať, možno dám dokopy nejaký článok o svojej kozmetickej taštičke :)

    Lenushka, ďakujem za kompliment a pokúsim sa! :)

    Kyky, vyskúšaj ešte False Lash ak si neskúšala, tú mám ešte radšej ale obidve sú skvelé a najlepšie! :)

    ReplyDelete
  5. Já bych zcela určitě potřebovala ještě bázi pod stíny, protože by mi jinak nedržely, korektor, protože mám dost nedokonalou pleť a pudr, protože nemám ráda glow efekt u makeupů (teda snesu ho na tvářích, ale zbytek obličeje musím mít matný).

    ReplyDelete
  6. ja si na cesty vzdy beriem veci, ktore zvycajne pouzivam, zavisi od dlzky pobytu, co konkretne, ale uz sa krotim, kedysi som si toho nabalila aj k moru kopec a nakoniec som sa tam ani nemalovala:D

    ReplyDelete
  7. Vienettka, ja tú bázu tak isto, bez nej si to neviem ani predstaviť :)

    Evie, to presne poznám, nabaliť sa a potom sa ani nemaľovať. Tak ale treba sa nabaliť, jeden nikdy nevie čo sa kedy zíde :)

    ReplyDelete
  8. Na víkend?! Ja mávam viac denne v kabelke!!! :) Teraz neviem, či je to normálne, myslela som si že áno :DDD

    ReplyDelete
  9. Mia, přesně totéž jsem zrovna chtěla napsat :) Doufám, že ano!

    ReplyDelete
  10. Ty veci od POP mam moc rada, at uz stiny nebo tvarenky! Ale teda ty stetce od No7 mi prisli sileny, skrabe to, pelicha...po tydnu letel do kose!

    ReplyDelete
  11. Mia a anonym, jasné, to je úplne normálne ;)

    Plum, ano POP je super, mám tiež takú paletku tváreniek a je fajn :) moje štetce sú úplne v poriadku, väčšinou ich teda nepoužívam lebo preferujem iné, ale nemala som s nimi problémy.. Lisa Eldridge ich používa v niektorých videách a asi je spokojná tiež :) je mi ľúto že si mala opačnú skúsenosť ...:(

    ReplyDelete
  12. mne by kludne stacilo i menej :)...ja si beriem tak toto: spiralu, linku a balzam :D:D a odlicovac! :D ale lak na vlasy nesmie chybat! :D

    ReplyDelete
  13. asi som ja ta divna... :D hmm

    ReplyDelete
  14. Ja si toho napriklad vsade vlacim vela, ale mam kamaratky ktore maju hadam maximalne len ten balzam pri sebe :)

    ReplyDelete
  15. este som mala v kabelke zastrceny puder a ceruzku na pery :P , sestra:)

    ReplyDelete
  16. Většinou, když jedu na víkend ke kamarádce, tak vezmu make up, pudr a jedu. Ono s kocovinou se malovat moc nechce.... :D
    Ale moc se mi líbí ta tvářenka od MAC, vypadá fakt krásně! A ani neříkej, že jich máš hodně a nepoužíváš je, to je hřích!

    ReplyDelete
  17. Baletka, no to ti verím :D A k tým tvárenkám, poviem ti že MAC sú z tých čo mám najmenej obľúbené, všetky ostatné čo vlastním na mne vydržia dlhšie, aj lacnejšie aj drahšie, ale inak mám MAC veľmi rada :)

    ReplyDelete
  18. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  19. If you're looking for a solid contextual ad network, I suggest you take a peek at Chitika.

    ReplyDelete