Versace for H&M almost here!

16.11.11


Only a day left! I already showed you my favourite pieces from the collection, and what about you, are you going to get something? Ready to face the queue and crazy crowds? Or like me, getting a poor friend in London to get it for you so you don´t have to bother? :)
/
Už zajtra! O svojich favoritoch z kolekcie som už písala, a čo vy, zaujalo vás niečo natoľko že si pôjdete vystáť rady a odholáte sa prežiť davovú mániu, alebo si to zaobstaráte nejako inak, napríklad ako ja, vyšlete chúďa kamaráta v Londýne, aby vám to kúpil, takže vy s tým nemáte starosti? :) 




4 comments:

  1. Ja asi len nejaky doplnok, aby som mala nieco, tie naramky co si ukazovala boli pekne, len uz ten clanok nikde neviem najst.
    Andrea

    ReplyDelete
  2. Andrea, tiež ho teraz neviem nájsť, pred časom sa mi z neznámych príčin zopár príspevkov samovoľne vymazalo a tento bol asi medzi nimi. A tie náramky boli naozaj pekné, choď do toho :)

    ReplyDelete
  3. Lucia, toho kamarada lituju...je to pekny blazinec tady, pred par lety jsem na to mela nervy a tu radu si vystala, trpela vyhazovace, fotografy, tv stab pri nataceni kolekce chtivych holek...ale ted uz na to nemam

    ReplyDelete
  4. Úplne ťa chápem a vôbec sa ti nečudujem...tiež som také veci voľakedy zvládala, ale už nie, asi starnem :)

    ReplyDelete