Thermal Water

9.11.11



 



There was quite a big buzz about the amazing benefits of thermal water recently. They promise to freshen up and calm down sensitive skin types, and a boost of antioxidant. Let´s be honest here, it´s only water. No active ingredients, I mean, ingredients: water. I am not saying it does nothing at all, but it certainly doesn´t do much. In the past I´ve tried water from Vichy, La Roche Posay, Evian and Avene, and not only I did not see a difference between them, I saw nothing. But the refreshment in a summer, okay. I admit it´s very refreshing to spray your face with water when the weather is hot. But you can do that with tap water, for free. I know that tap water is not the best thing to be put on your face especially if it´s hard, but I guess for a quick refreshment it´s okay. So, I really didn´t see any calming effect on my skin with these, and hydration, well, not at all. I´ve used up my Evian and Avene waters in the summer, for a refresment purposes, and I wouldn´t buy them again as they do not really improve or help my skin in any way. Cosmetic-wise, they are nice for softening the face up if you go overboard with the powder, but for fixing the make up, come on, it´s just water. I find Evian the biggest joke of them all, it´s basically the same water you can buy in a supermarket, just in a different packaging with a much higher price tag. All in all, I say no to these, as I do not need them in my skincare routine. But I must say, there is a similar product, which I came across in my local drugstore, Aqua Spray by Rival de Loop. One pound. It´s another water in spray, but it´s got aloe vera in it. And aloe vera makes all the difference to me. After I use this, I can really see my skin is clear and calmed down, sometimes when I feel like I do not want to put anything at all on my face, I only use this. I am not saying you can use it in a place of moisturizer, but it does give me the comfort I need. I am sure there are some nice similar products out there, I don´t mean to write the thermal ones off, I just don´t see the point.

---

Termálne vody nám majú priniesť radu priaznivých účinkov ako osvieženie, upokojenie podráždenej pleti, prílev antioxidantov a podobne. Povedzme si ale úprimne, je to len čistá voda. Žiadne aktívne látky. Ingrediencie: voda :) Nehovorím že nerobia vôbec nič, ale určite nerobia veľa. Ja som konkrétne vyskúšala Vichy, La Roche Posay, Evian a Avene, a nielenže som medzi nimi nevidela rozdiely, nevidela som vôbec nič. Vlastne, osvieženie, áno. V lete je ostriekanie tváre 150 korunovou vodou veľmi príjemné, ale rovnako príjemná je aj voda z kohútika, zadarmo. Viem, že voda z kohútika nie je pre pleť najlepšia, hlavne ak je tvrdá, ale stále si nemyslím že je potrebné kupovať si vodu špeciálnu, a na rýchle osvieženie stačí. Upokojenie pleti po odličovaní som nezaznamenala, a hydratáciu už vôbec nie. Evian a Avene vody som už spotrebovala, teda počas leta na osvieženie, Vichy a La Roche určite raz dopotrebujem, ale už si ich znovu nekúpim. Takže v starostlivosti o pleť mi termálne vody žiadne výsledky nepriniesli. Čo sa týka kozmetickej stránky, sú celkom fajn na make up - určite nie na zafixovanie make upu ako niektorí tvrdia - je to len voda - ale ak to napríklad preženiete s púdrom môžte to jemným postrekom zjemniť. Ale inak pre mňa, žiadne využitie nevidím. Ako najväčší vtip mi príde voda od Evian, je to tá istá ktorú si môžte kúpiť aj v supermarkete, 2 litre za 20 korún v zahraničí, 60 korún u nás (pretože je super exkluzívna), v podobe atomizéru 100x drahšia. Tak aby som to zhrnula, za seba tieto výmysly neodporúčam, som rada ak má niekto lepšiu skúsenosť, ale pre mňa nie. Musím však spomenúť podobný prípravok na ktorý som  pred pár mesiacmi narazila v drogérii, Aqua Spray od Rival de Loop, 75ml za 29kč. Je to teda ďalšia voda v spreji, ingrediencie sú - znovu voda - a aloe vera. A aloe vera, to už áno! Skutočne po použití vidím, že mi pleť pekne upokojí, v niektoré dni keď mám pleť podráždenú a nechcem si na tvár dávať vôbec nič, iba si ju postriekam týmto, a nebudem tvrdiť že zázračne hydratuje, určite však prináša komfort, upokojenie a nevysúša ju, je veľmi príjemná. Značku Rival de Loop musím sa priznať nepoznám, videla som ju iba v Rossmannovi a je veľmi lacná, nie som si istá či chcem vyskúšať aj iné produkty, ale za tento hovorím určite áno, pretože plní čo sľubuje a.. stojí 29 kč :) Určite si ho kúpim znovu. Nechcem tvrdiť že termálne vody sú nanič, som rada ak niekomu prinášajú výsledky, ale mne nie.

9 comments:

  1. pravdupovediac som ešte o takejto vode nikdy nepočula :D a podľa mňa aj keď už o tom viem, bude mi to na nič :D podľa mňa je to dosť zbytočná záležitosť :D

    ReplyDelete
  2. Taktéž jsem jich pár měla a byly to zbytečně vyhozené peníze. Každopádně se v Rossmannovi podívám na tu co zmiňuješ. 30 kč bych ještě obětovala :D Díky za článek, je hezky napsaný. A konečně je v něm od další blogů alespoň vlastní postřeh a názor. Palec nahoru! :)

    ReplyDelete
  3. Ďakujem Missy, a som rada že nie som sama čo nevidí na tých vodách nic úžasné, na nete som našla kopu recenzii aké sú super, už som si myslela že je problem vo mne :) dufam že budeš s tou druhou spokojná :)

    ReplyDelete
  4. Já mám ten fix plus od MACu, což je ve finále asi to samé, přestože to ma par iinredienci naVíc a taky nevidím zádný rozdíl. Jak říkáš, maximalne v lete, kdyz je vedro....

    ReplyDelete
  5. ja mam mini verziu jednej z tych vodiciek, bola k nejakemu casopisu a striekam ju mojej dcerke na zadok, ked je poondena :-DDD aj take moze mat vyuzitie :-)

    ReplyDelete
  6. Plum, fix+ mám tiež, nepríde mi zlý, ale pre dlhotrvajuci make up mám lepšie skúsenosti s niektorými primermi.

    Heidi, ty si našla najlepšie využitie, na zadok ;)

    ReplyDelete
  7. Heidi, rozhodne naj vyuzitie :D

    ReplyDelete
  8. Taky už jsem mockrát přemýšlela na co ty vody vlastně jsou, jsem ráda, že s tímto názorem nejsem sama.

    ReplyDelete
  9. Souhlas,Rival de Loop je na léto fajn, aloe vera v ní příjemným zpestřením a když jsem loni přibalila do krosny na túru do hor,dobře v těch vedrech osvěžila. V životě bych za něco takového nedala víc jak stovku. Jinak od téhle značky jsem zkoušela i nějaké jednorázové masky (z Rossmanna) a nebyly špatné - rozhodně fajn třeba na dovču.

    ReplyDelete