Outfit of the day

3.11.11

My broken camera has decided to cooperate today, which I´m really glad for as the outfit photos before were quite crappy. Let´s hope it stays that way. My local H&M is just across the road from my flat, I always pop in when I can, which is too often. H&M is one of my favourite high street stores, aside from Primark, Topshop and River Island. We do have Topshop here in Czech Republic but the selection and prices are not as good. I wish we had Primark and Forever 21 here..

Môj inak rozbitý foťák sa dnes rozhodol so mnou spolupracovať, čomu sa veľmi teším, a outfit som nemusela fotiť mobilom takže dnes narozdiel od minula aj niečo vidno :) Bola som znovu v H&M, ak sa čudujete čo tam stále robím, bývam hneď oproti takže vždy keď idem okolo sa tam zastavím. H&M je môj najobľúbenejší high street obchod, ešte mám rada Primark, Topshop, River Island, z týchto máme v ČR iba Topshop ale s tým londýnskym sa cenami ani výberom nedá porovnávať. Najviac si prajem, aby sa aj u nás otvoril Primark alebo Forever 21..
Novinkou na blogu je, že oddnes píšem aj anglicky, prosili ma o to moje (až dve :) anglické čitateľky, že vraj google im to prekladá strašne zle a nerozumejú :) Londýn je môj druhý domov takže s angličtinou problémy nemám, takže oddnes idem na blogu globálne haha. :) 







Dress / H&M
Jacket / eBay
Shoes / Topshop
Bag / Chanel

I also got this amazing dress, now down to £12.99 from £30. I had a giftcard so it felt like I got it for free. Free is my favourite! :) The fabric is very light and feels like silk, great for layering. It´s fitted around the waist but you are still able to pull it up over your boobs and make it look like a skirt, and because the fabric is so light it won´t look bulky at all and by throwing a jumper over you get a very Olsen look. I can´t wait to wear it both lady-like and grungy.

Ešte mi nedá nepodeliť sa o svoj dnešný úlovok, tieto šaty zlacnené z 899 na 300 kč. Zaplatila som za ne dvomi 150 kč poukážkami, čo som dostala za kúpu tých zlacnených kabátov -inak ešte stále ich majú - takže v podstate boli zadarmo. Zadarmo mám úplne najradšej :) Materiál pripomína hodváb, sú veľmi ľahučké takže sa budú dobre vrstviť a keďže na páse je guma, dá sa vytiahnúť až nad prsia čím z nich spravíte kratšiu sukňu, na jeseň stačí prehodiť si cez to sveter. Budem ich nosiť aj ako dáma, aj ako bezdomovec :)






17 comments:

  1. Si krasna Lucinka... :-*
    Tvoja Bozenka

    ReplyDelete
  2. Moc se mi líbí tvůj účes a líčení!

    ReplyDelete
  3. No teda :) Moc ti to sluší!

    ReplyDelete
  4. Me se nejvic libi makeup!A forever 21 bych u nas taky ocenila...nikde jinde nedochazi clovek s 3ma narvanyma taskama obleceni jen za 100$ !

    ReplyDelete
  5. Ďakujem :)
    A Plum ani nehovor, to by bolo šiat... u nás sa strašne ťažko dobre a lacno nakupuje..

    ReplyDelete
  6. ty šaty jsou nádherné !!!

    na mém blogu zrovna také probíhá giveaway, třeba se budeš chtít zúčastnit http://marketatrpisovska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. krasny uces:) no kym sem dorazia niektore znacky, ktore by sme chceli este to potrva...

    ReplyDelete
  8. si az neprirodzene krasna ! ako to robis? :) vau :) saty su krasne, hoci s dlzkou by bol asi problem, mam pocit, ze skor seknu vyssim osobkam ...

    ReplyDelete
  9. Ale prosím ťa! :)
    Ja tiež nie som veľmi vysoká, budem to kamuflovať opätkami :)

    ReplyDelete
  10. páni ;O si hrozně hezká a líbí se mi strašně ten tvůj první outfit !:))

    ReplyDelete
  11. fiiha ty si aj daka modelka alebo co? :D chcela som sem napisat ze aka si pekna, ale ked tolko komentov predomnou ma predbehlo :-/ ale aj tak si velmi pekna :)

    ReplyDelete
  12. Ďakujem vám, a nie, modelka určite nie som :) ale si zlatá.

    ReplyDelete
  13. j'aime beaucoup ta robe H&M, très jolie tenue

    et tes photos sont superbes

    ReplyDelete
  14. krásne šaty a nádherná farba:).
    glamourwall.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Ty si dokonalá, moc se mi líbí tvůj styl, páni! A to neříkám jen tak někomu, ty si prostě originál :) Musím tě sledovat, jsi báječná :))

    ReplyDelete
  16. High-quality look by the way, did you make it yourself or fork over money
    for the theme?

    Also visit my blog post - http://www.vnsinternationalinc.com

    ReplyDelete