OPI Spark de Triomphe

8.11.11







I´ve had this polish for a couple of months now, I got it as soon as it came out. It´s just so special, unlike anything I´ve seen before. It´s definitely the most gorgeous glitter out there. It´s a cool toned fine glitter and bigger silver glitter in a clear base. It takes 2 coats to give a complete coverage, it´s really dense but can be used for layering too. It dries very fast, like most glitters. I used two coats of a topcoat to make the surface smooth. It´s a pain to remove, it just won´t do without the foil method, but it´s worth it :) It´s very hard to capture its prettiness, in real life it looks much better. Anyone who likes glitter should consider getting this while it´s available, I can guarantee it´s going to be a hard-to-find one day. The one you have to sell your kindney for to get it on eBay.

---

Tento lak mám už niekoľko mesiacov, kúpila som si ho hneď ako vyšiel. Myslím, že je veľmi výnimočný, a žiadny podobný som nikdy nevidela. Podľa mňa je to najkrajší glitter aký existuje. Základ tvorí malý zlatý studený glitter a väčší strieborný glitter v priehľadnom podklade. Na celkové pokrytie stačia iba 2 vrstvy, glitter je hustý, ale dá sa aj navrstviť na iný lak. Schne veľmi rýchlo, ako väčšina glittrov. Aby som dosiahla hladký povrch, musela som naniesť dve vrstvy vrchného laku. Odlakovať ho je, ako všetky glittre, úplne o nervy, bez alobalovej metódy to nepôjde, ale tento lak stojí za to! V skutočnosti vyzerá oveľa krajšie ako na mojich fotkách, spravila som veľa fotiek, ale je ťažké zachytiť všetkú tú krásu :) Každý kto má rád glitter by si mal tento lak zohnať, kým sa dá. Som si istá, že jedného dňa to bude jeden z tých lakov za astronomické sumy na eBay :)








5 comments:

  1. vypadá pekne, ale asi skôr ako efektný nadlak na nejaký zlatý lak :)

    ReplyDelete
  2. Skúšala som ho už aj ako nadlak cez čiernu, ale ja radšej len tak samotné :) Je však pekný tak či tak!

    ReplyDelete
  3. vyzera dobre, trblietky mozem, len to ich odlakovanie:), ale ten efekt za to stoji:))))

    ReplyDelete
  4. Evie to odlakovanie je fakt strašné.. už teraz sa toho desím, naštastie dlho drží, naposledy vyzeral pekne asi týždeň :)

    ReplyDelete
  5. veď si dajte alobal neee? a máte po probléeme :D

    ReplyDelete