TIME FOR HEROES

7.1.12


 ♥ pete doherty the libertines  




I attended  a small Babyshambles reunion-for-one-night-only gig at Whitechapel´s Rhythm Factory on January 2011. It was one of the best gigs ever, the atmosphere was unbelievable. And thanks to Pete for my "famous" chin accident. Looks like nothing but it hurt for days. If I could use photoshop, I´d definitely make it look more dramatic.

---

V januári 2011 som bola na malom privátnom koncerte Pete Doherty & Babyshambles reunion (vtedy už neboli spolu, ak nieko vie o čom hovorím...) Bol to jeden z najlepších koncertov, atmosféra bola neuveriteľná. A vďaka Pete za moje "slávne" zranenie brady. Vyzerá to ako nič, ale bolelo to niekoľko dní. Keby som vedela používat photoshop, určite by som to spravila dramatickejšie.


But it was a fun night anyway.
---
Ale aj tak to bola v ten večer zábava.



Má niekto z vás rád Babyshambles alebo Libertines alebo jeho sólovú tvorbu? Potom možno ocení videá...mám ich niekoľko, tak vám ukážem aspoň niečo. Nie sú dobré, teda sú úplne hrozné, ale sú autentické a skvele zachytávajú atmosféru. Takéto malé intímne koncerty sú najlepšie!


video

video


7 comments:

  1. Na tej poslednej fotke, to je tiez Pete Doherty? To musela byt riadna party, ze si ho v hentakej polohe odfotila :)

    ReplyDelete
  2. Tak to sú super videjká, ja som ho registrovala iba cez vzťah s Kate Moss a cez drogy, inak jeho hudbu nepoznám, ale viem si predstaviť že tam bolo úžasne, o čom svedčí aj fotka :) A ako ťa zranil na tej brade, čo ti vrazil? :)

    ReplyDelete
  3. Tak trochu, ale bola to nehoda ;)

    ReplyDelete
  4. milujem! já tušila,že what lucia did bude nějaká verze na what katie did...<3

    ReplyDelete
  5. The Libertines patrí k mojmu najpočúvanejšiemu zoznamu :). ale Babyshambles ma až tak nezaujalo ...

    ReplyDelete
  6. Jak Babyshambles, The Libertines, tak samotnou tvorbu Petea miluju! :)
    Kača

    ReplyDelete
  7. Aaah, nahodne som nasla tvoj blog - zapacil sa mi nazov , a citam si -citam,a postupne dochadzam na to ze je dokonaly :D
    a po tomto prispevku, klikam na subscribe.
    Pete je super. :)

    ReplyDelete