I won!

23.11.11


Disclaimer: whatluciadid does not own this picture. Full credit goes to dannyrosefashion.com

I won Danny´s Versace for H&M competition a couple of days ago and I was super excited that she chose me as a winner. I got my package from NY delivered today and while I´m still excited, unfortunately everything is too big for me, I thought someone from H&M would contact me to check for sizes first. It´s still a great price to win and now I need to decide what to do with it :)

---

Pred pár dňami som vyhrala Versace pre H&M giveaway u Danny, vlastne to nebola giveaway, ale súťaž, a strašne som sa tešila že som bola vybratá ako výherca. Dnes mi kuriér priniesol moju zásielku od H&M z NY, teším sa len tak napoly lebo mi je všetko veľké, myslela som že ma najprv niekto skontaktuje kvôli veľkostiam. Je to ale super cena, veľmi jej a H&M ďakujem a teraz sa musím rozhodnúť, čo s tým :)

UPDATE: už mi bolo dodatočne vysvetlené, že tieto kúsky neboli oficiálnou časťou kolekcie, ale sú priamo z prehliadky z New Yorku, takže sú úplne jedinečné a exkluzívne a tým pádom sa nedali vybrať veľkosti. Takže H&M odpúšťam :)

23 comments:

  1. gratulujem! :) tie genialne topanocky som aj ja chcela vyhrat ;)

    ReplyDelete
  2. jůů jaké jsou to velikosti?:D

    ReplyDelete
  3. Sukna je 8/36, topánky sú 41. Tie ma strašne mrzia :)

    ReplyDelete
  4. tak to by mě totálně naštvalo....dyt bylo avizovaný, že dostaneš svoji velikost....ještě jsem na to právě ptala...ale pak nevim proč už se mi nechtělo soutěžit, nějak o víkendu nebyla nálada......tak mě to aspon nemusí mrzet, do těhle lodí bych se vešla dvakrát

    pragueneedsmorestyle

    ReplyDelete
  5. gratulujem ale to je blbost ze si nepozistovali velkosti no divneee...

    ReplyDelete
  6. sukna by mi aj sedela, ale topanky sialene velke ... 38 by mi stacili :D:D:D

    ReplyDelete
  7. Ja sa ti divim, ze si taka pokojna, do sutaze som sa zapojila tiez ale kebyze mi poslu nahodne velkosti som strasne nastvana!!! To nebola velmi dobre zorganizovana sutaz.

    ReplyDelete
  8. Haha, tak to je teda danajskej dar :-D.

    ReplyDelete
  9. Mne sa tie veci vobec nepacia a som rada ze som ich nevyhrala, a keby mi este prisli ine velkosti tak by som jej ich isla osobne otrieskat o hlavu.

    ReplyDelete
  10. Anonym, po porvé nechápem načo si sa zapájala keď sa ti tie veci nepáčili, ja som sa zapojila preto že som ich chcela a za výhru som vďačná. Za ďalšie, keď už máš také blbé silné reči, aspoň by si sa pod svoj názor mala vedieť podpísať.

    ReplyDelete
  11. Tie veci su super Lucy, gratulujem k vyhre :) Mrzi ma ze blbe velkosti. Tie topanky su nehorazne lode :D
    Mas super blog, velmi sa mi paci ;-)Más vo mne stalu citatelku :)

    ReplyDelete
  12. No, výhry jsou úžasné, škoda velikostí. Obzvlášť u těch bot to zamrzí, to věřím...

    ReplyDelete
  13. Martina, ďakujem, som strašne rada že sa ti páči :)

    Kyky, to áno, zamrzelo ma to veľmi..

    ReplyDelete
  14. Ahojte, Prosím podporte našu triedu v súťaži "Horkýže u teba v škole“. Vyhráva video, ktoré má najviac hlasov. Naše video nájdete na adrese : http://apps.facebook.com/najvianoce-koncert/
    Video má názov – This is KVARTA! Gymnázium Milana Rastislava Štefánika, Nové Mesto nad Váhom. Pomôžte nám vyhrať túto súťaž. Vopred ďakujeme všetkým ochotným ľuďom, ktorí podporili naše video. Určite Vám to nezaberie viac ako minútku a nám to veľmi pomôže.

    ReplyDelete
  15. Fuuha..nie je to celkom moj styl..ale vyhra je vyhra :D

    GIVEAWAY u mna
    http://marrymanykof.blogspot.com/2011/11/giveaway.html

    ReplyDelete
  16. nj, tak asi spenazit alebo vystavit v izbe na cestne miesto - niekam do vitrinky ;) :D

    ReplyDelete
  17. to je inak dobrá blbosť.. takú výhru by som mohla okašlať.. pošlu ti nejaké navyše veci ani sa neopýtajú na veľkosť.. otras a imho aj celá kolekcia, ale každému sa páči čosi iné ;)

    ReplyDelete
  18. Mne sa velmi pacia tie topanky, sukna nie, ale tie topanky si viem predstavit ze by si ty so svojim stylom vedela nakombinovat dobre, stavim sa ze este aj v tej skaredej sukni by si vyzerala super :) Skoda teda ze ti je vsetko velikanske...Pockaj ale ako draho mozes take exkluzivne kusky predat :)

    ReplyDelete
  19. Marry, presne tak :)

    Dara, hadam niečo vymyslím :)

    Kristína Fox, už mi bolo vysvetlené, prečo mi boli poslané také veľkosti, dodatočne som to vysvetlila aj v článku.. Presne tak, každému sa páči niečo iné.

    Betty, ďakujem a áno, viem aj o takej možnosti samozrejme :)

    ReplyDelete
  20. Hlavně ani není logické aby někdo malínký s velikostí 36 nosil boty 41! To je opravdu nemysl a já bych určitě byla naštvaná. Sama mám 4O a nohu 38, tento dárek by mi byl úplně k ničemu :(

    ReplyDelete
  21. Ináč ak bývaš v Londýne, ozvi sa :)

    ReplyDelete
  22. woow :) H&M + Versace = ♥

    ReplyDelete
  23. Ahoj ja by som mala záujem o tu suknu Ak by si ju chcela predať :)V obchode som už 36 nenašla...Ak si ju pravdaže nechceš nechať :) Už mám s tej kolekcie šál a koženu bundu a zbožnujem ich :S chcem mať do tretice aj tu sukníčku :O Ak ju chceš predať napíš mi prosím ťa na micimaci@centrum.sk
    S pozdravom Bianca
    Podotkn. tvoj blog je velmi pekný :)

    ReplyDelete