Double outfit

17.11.11

I´m spending today´s foggy day with my little sister, here´s a double outfit of the day :)
/
Dnešný sychravý deň trávim so svojou sestrou, takže tu máme hneď dva outfity :)



Lucia:
T-shirt / boyfriend´s :)
skirt / H&M
belt / Whistles
jacket, bag / eBay
boots / Deichmann


Natálka:
jacket / vintage
shorts / vintage Levi´s 
t shirt, boots / New Yorker



kritika nekritika, kreslo musí byť haha





ešte pozdrav na záver od Erika, Bleska a Natálky, prajem Vám krásny deň!
(Erikov outfit nestojí za reč:)

Lucia

21 comments:

  1. Úžasná sukně! A poslední fotka je nejlepší :))

    ReplyDelete
  2. dobre dobre baby!...inak strasne sa mi lubi to tvoje rockerske sako ;) a to kreslo tiez! kto ho kritizovbal? naaahodou! :D

    ReplyDelete
  3. prosim ta aky ma tvoja sestra ruz? dakujem maja

    ReplyDelete
  4. juuj tak vam bolo veselo:)

    ReplyDelete
  5. ahoj maja, mam REVLON matte odtien wine not

    ReplyDelete
  6. jaj ano, to nam bolo, a este aj je :)

    ReplyDelete
  7. dakujem a mohli by ste dat info kde ten revlon kupit a cenu :) maja

    ReplyDelete
  8. Ta sukně je skvělá, závidím...já bych v ní vypadala jak tetka z trhu :)

    ReplyDelete
  9. co je to za lak prosim? :)

    ReplyDelete
  10. Dashulka, ďakujem, daj tomu šancu, ani ja som si najprv takými sukňami nebola istá ale teraz ich nosím rada :)

    Erika, je to Essence Blue Addicted, 2 vrstvy cez cierny lak.

    ReplyDelete
  11. skvely outfit, milujem tvoj styl a priala by som si vediet kombinovat a nosit veci ako ty... krasna sestra aj psik :-)

    ReplyDelete
  12. oba dva outfity perfektní!

    ReplyDelete
  13. moc ti to sluší, tvuj blog vidim poprvý, a přestože si nebudem rozumět min. v lásce k versace, tak budu sledovat
    a asi se taky v hm podívam občas i na laky

    pragueneedsmorestyle

    ReplyDelete
  14. Katie, Balzu, ďakujem, a k tomu Versace, musím povedať že by som to nenazvala ´láskou´, samotná kolekcia pre H&M ma nenadchla ako niektoré predchádzajúce kolaborácie, ale myslím že tam bolo zopár kúskov ktoré podľa mňa stáli za to, väčšinou doplnky. Ale z tých drahších kúskov ako šaty a kožené bundy by som si nekúpila nič, za tú cenu môžem mať niečo kvalitnejšie :)

    ReplyDelete
  15. Ombre hair! Vládnu môjmu svetu a milujem ich.Máš skvelý blog a robíš dobrú vec

    ReplyDelete
  16. Nevěřím že taková kráska pobíhá v Brně :)

    ReplyDelete
  17. no kočky obidve. Ja som skôr za sukňový model, predsa len, sukňa je sukňa:)

    ReplyDelete
  18. Moc pekne a uplne milujem ten lak na nechty!!!!!
    www.sonaskoncova.com

    ReplyDelete
  19. Ďakujem Sonička, od takej módnej znalkyne ako ty je to veľký kompliment :)

    ReplyDelete
  20. moc se mi líbí ta sukně a celkově vlastně outfit! :-)

    ReplyDelete