DIY - picture frame

5.11.11

I saw this amazing picture frame at Spitalfields Market in London, and fell in love right away. I was just about to leave London and I didn´t want to drag it all the way, I already had too much stuff! After I got rid of almost everything and only kept the stuff that was really necessary, I had to move nearly 300 kilos :)


Raz som v Londýne videla tento krásny rám na obrazy, no nie je úžasný? Vedela som že ho musím mať. Mala som však krátko pred sťahovaním na Slovensko a následne do Brna, a už aj tak som mala dosť "harabúrd", po tom ako som polku vecí porozdávala, popredávala na eBay a podávala na charitu, som sa sťahovala s takmer 300 kg :)






So I made one myself. I bought those cheapest Ikea frames, painted them black, glued them together and I was done. You can see it´s a bit wonky. Modelled by Blesk :)

Tak som si taký vyrobila sama. Kúpila som si tie najlacnejšie drevené rámiky z Ikei, namaľovala na čierno, pozliepala a bolo. Je to krivé, ale iba trochu :) Na fotke aj s modelom Bleskom :)



(hello girls!)



You can make one in any colour and size, and fit in as many pictures as you want. I keep all the photos of my friends, family and lovely memories here to remind me of them every day :)

Môžte si ho vyrobiť v hocijakej farbe aká sa vám hodí do bytu, a takisto v hocijakej veľkosti a pripomínať si svoju rodinu, priateľov a krásne spomienky každý deň :)


9 comments:

  1. Velmi inspirativní!!! A podařilo se Ti to udělat hrozně hezky. Jedu do Ikei :)J.L.

    ReplyDelete
  2. Pěkné, dobře jsi to vyřešila ;)

    ReplyDelete
  3. To je úžasnej nápad! :)

    ReplyDelete
  4. Lovely!!! What good times we had and what great DIY pic frame u made!! Love your blog? When did u start? XxX

    ReplyDelete
  5. I only started like 2 weeks ago! I never knew you had one too :) Miss you Miss L x

    ReplyDelete
  6. Super nápad, vypadá to nádherně!

    ReplyDelete
  7. i love it, love love.
    thanks so much my lovely angel.
    missing u a lot, hope life is treating u good.
    ur little dog is sooooooooooooo pretty.

    lots of love

    ally xxxxxxxxxxxx

    ReplyDelete
  8. tan rámik na fotky je úžasnýý

    ReplyDelete