Inspiration: suitcases / boxes storage

10.11.11




People close to me know that I´m an organizing freak. I HATE cleaning, but looove organizing. I  adore boxes and cases of all sizes, suitcases and pretty much anything I can keep my stuff in. When I see something out of the box where it belongs, I get mad. I love wandering around Portobello or Spitalfields Market and look for them, or even Ikea is a good place to get some nice ones. My boyfriend thinks I´m a psycho. 
---

Mám rada organizovaný bordel poriadok a každý, kto ma pozná, vie, že mám rada rôzne krabičky, nádobky, kufre a podobné prostriedky slúžiacie k uskladneniu vecí. Nenávidím upratovanie a čistenie, ale organizujem rada :) Rada si všetko ukladám, neznášam keď mám po byte porozkladané veci, príde mi to také nezorganizované a neuveriteľne ma to rozčuľuje :) Všetko mám uložené v krabiciach, máme doma napríklad krabicu na rôzne káble, krabicu na kancelárske pomôcky atď. Kvôli krabiciam kľudne precestujem všetky trhy so starožitnosťami v Londýne alebo pôjdem do Ikei, a vrátim sa s jednou malou krabicou. Priateľ mi hovorí že je to psycho :)
Mne to však príde úplne normálne, nielenže sú veci pokope na jednom mieste a tým pádom je poriadok, ale takisto to môže slúžiť aj ako pekná dekorácia. Prinášam vám niekoľko nápadov, možno to inšpiruje aj vás.




this is how I store some of my books 




LP´s 





 some of my make up 






some of my polishes 






 my boyfriend´s death accelerators 




 little things 





 jewellery




...and lots more 


I hope I inspired you today! I also want to say a big thank you, so many blog viewings and followers in 3 weeks, I have never expected that, it´s amazing! 


---

Dúfam že som vás dnes inšpirovala! Chcela by som sa taktiež poďakovať všetkým, ktorí môj blog navštevujú, čítajú a nasledujú, toto všetko za 3 týždne, vôbec som to nečakala a mám z toho obrovskú radosť! 



12 comments:

  1. No teda, ty kufry by me vůbec nenapadly. Muzu se zeptat na ty boxes ve kterých nad laky, co jsou zač? Fakt krasne!

    ReplyDelete
  2. Plum, tie krabice s lakmi, to sú iba nejaké papierové z L´Occitane :)

    ReplyDelete
  3. zbožňujem krabičky, vdaka tvojim mi vykypela polievka :D ale super inak!

    ReplyDelete
  4. toto je vážne super nápad :) najviac sa mi páči ten veľký kufor, kde máš líčidlá

    ReplyDelete
  5. Monica, to mi je ľúto, dúfam že bude aj tak chutiť :)

    Veruška, ďakujem, to je taký môj provizórny kozmetický kútik :)

    ReplyDelete
  6. Taky jsem ''úchyl'' na boxíky, košíčky, krabičky apodobně. Mám pak pocit, že mám ve všem přehled, než když je všechno poházené na stole, ve stole nebo skřínkách :)

    ReplyDelete
  7. To som rada, že nie som sama! :)

    ReplyDelete
  8. tie posledné dve sú nádherné :)

    ReplyDelete
  9. Na to snad nejde říci nic jiného, než WAU!

    ReplyDelete
  10. tak to som este u nikoho nevidela taku kufrikovo krabickovu zbierku:D super to jeee:D najkrajsi je LV kufriiiik:D

    aj moj priatel by privital taku krabicku ako ma tvoj:D aj s obsahom:D

    ReplyDelete
  11. uplně to samý, přítel s emnou ted začal bydlet a trpí =D všude musí být uklizeno a krabičky jsou nejlepší, jak uklidit věci, aby se kolem nich nemusleo objíždět prachvokou a i to vypadá esteticky lépe =)

    ReplyDelete