Dior Extreme Fix Powder

16.11.11








My absolutely favourite fixing face powder. White in colour, but goes on completely translucent. Great at fixing make up without giving me any powdery look or making it look obvious I powdered my face. It feels very comfortable, light, doesn´t accentuate pores or wrinkles. It contains silicones, which helps giving your face silky look and feel. Mattifies and does not contain any shimmer whatsoever. I am able to reapply this during a day without any buildup. It won´t accentuate any dryness so I would recommned it to all skin types, even the drier ones. It comes with a little powder puff which I threw away straight away, please do too and use a proper brush :) The other powders I really like are MAC Studio Fix, MAC Mineralize Skinfinish Natural,MUFE HD Powder, ELF Complexion Perfection and Chanel Universal Compact Powder but so far this one is my favourite as it fixes the make up best (but I have to admin, the ELF is the best one for the mattifying part). I only wish Dior would make this a compact version. It´s 15g so it should last you a long time and costed me around £25.

---


Môj najobľúbenejší fixačný púder. Je bielej farby, na tvári transparentný. Krásne zafixuje make up bez púdrového efektu, na tvári je veľmi príjemný, ľahký a nezvýrazňuje póry ani vrásky. Obsahuje silikóny, takže skutočne tvári dodáva hodvábny pocit a vzhľad. Je matujúci a neobsahuje žiadne trblietky ani shimmer ani nič podobné. Počas dňa, ak je treba, ho kľudne reaplikujem a stále vyzerá prirodzene. Kľudne by som ho odporučila aj suchým typom pleti, pretože suchosť na pleti nezvýrazní, ako niektoré iné púdre. V balení je malá labutienka, ktorú nepoužívam, prosím, aj vy, používajte poriadne štetce :) Ďalšie púdre ktoré mám rada sú MAC Studio Fix, MAC Mineralize Skinfinish Natural, MUFE HD Púder, ELF Complexion Perfection a Chanel Universal Compact, ale tento mám z nich najradšej, pretože fixuje môj make up najlepšie a najdlhšie (aj keď musím priznať, že z uvedených púdrov je najlepšie matujúci ELF, inde ako na nos by som ho však nepoužívala, pretože ho na tvári vidno a nie je taký jemný ako ostatné). Priala by som si, aby Dior vyrobil aj kompaktnú verziu. Objem je 15g, takže vydrží dlho, stál ma myslím okolo £25 / 30€ / 800 kč.


Aké sú vaše obľúbené fixačné púdre, máte nejaké dobré tipy aj na iné výkonom skvelé a možno aj cenovo výhodnejšie?

12 comments:

  1. tento pudrik vyzera luxusne:)!

    ReplyDelete
  2. mam Dermacol Invisible fixing powder a spokojnosť, zatiaľ ani nemám dôvod meniť. A prečo si odporca labutienok? Mne praveze vyhovuju, mam rozsirene pory a da sa s nimi puder vynikajuco zapracovať napriklad. Aj pre dlhsiu vydrz mi pride labutienka lepsia ako stetec. Treba ale dodržiavať hygienu, prať po každom dni určite, alebo mať v zásobe. Ale to je samozreme iba moj nazor ..:)

    ReplyDelete
  3. Neviem, keď používam štetec sa mi zdá že si ho viem naniesť rovnomernejšie a vyzerá to prirodzenejšie, s labutienkou to mám tendenciu prehnať..Takisto rada používam kabuki :) Ale samozrejme, každému ako mu viac vyhovuje..

    ReplyDelete
  4. A na ten Dermacol som počula už veľa chvály....

    ReplyDelete
  5. přesně takový bych si strašně přála, ale 800? to si vůbec nemůžu dovolit...:-( ale snad...jednou.. :-)

    ReplyDelete
  6. fuu..na púder trošku drahý..to radšej nejaký svetrík :D tak ale keď na to človek má, tak prečo nie :))

    ReplyDelete
  7. Ja by som si tiež priala nájsť rovnako dobrý a lacnejší, alebo bojím sa že hľadanie by ma vyšlo drahšie ako nový :) Ale musím povedať, že už ho mám vyše roka a mám tam viac ako polku, takže ekonomicky to nie je až také zlé..:)

    ReplyDelete
  8. neviem či by som dala 30 euro za púder .... možno

    ReplyDelete
  9. mám kompaktní mac prep and prime, taky bílý a nemůžu si ho vynachválit :)

    ReplyDelete
  10. Everything is very open with a very clear clarification of the
    issues. It was truly informative. Your site is useful.
    Many thanks for sharing!
    Look into my web blog kohls Coupons printable

    ReplyDelete
  11. Appreciate this post. Will try it out.

    My webpage: Generateur de Code PSN :: :
    :

    ReplyDelete
  12. Your method of telling the whole thing in this paragraph is actually good, all be able to
    without difficulty understand it, Thanks a lot.


    my web page: Dragon City Hack

    ReplyDelete