BeautyBox

4.11.11





Keď sa aj u nás objavili BeautyBoxy, veľmi som sa tešila, v UK som bola veľkou fanynkou GlossyBoxov, Feel Unique Boxov a pod., a musím povedať, že prvý mesiac to aj s naším českým BeautyBoxom vyzeralo nádejne. Prišlo mi všetko sľúbené. Ďalší mesiac sa v ponuke objavil box s telovým mliekom Aquolina, ktorý som si objednala takisto, no hneď na druhý deň sa ponuka zmenila na balíček s miniatúrkami od Sisley a krátko na to zmizlo aj to a dnes sú v ponuke len nejaké vzorky, čo je úplne smiešne. Organizátori to zjavne nezvládli... 

Takže, po objednaní balíčka a následnej zmene ponúk som ani nevedela čo očakávať, a keď mi asi po dvoch mesiacoch neprišlo nič, očakávať som prestala a úplne som na to zabudla. Na moje prekvapenie mi včera, po takmer troch mesiacoch balíček prišiel a v ňom sľúbené telové mlieko Aquolina, Luxury magazín, nejaké vzorky krémov a parfémov a 10% (wow) zľava do Fann, ako aj minule. Telové mlieko mi prišlo citrónové, sama by som si túto vôňu nikdy nevybrala ale na počudovanie sa mi veľmi páči a po sprche pôsobí osviežujúco. Je veľmi ľahké, rýchlo sa vstrebe, ale vôbec nehydratuje. Za hydratáciu by som mu dala 0 bodov a to vôbec nemám suchú pokožku. Myslím že vo Fann stojí okolo 200 kč (opravte ma ak sa mýlim). Neviem aké s ním máte skúsenosti vy, ale za mňa teda určite nie. Som zvedavá, aká bude budúcnosť BeautyBoxu, myslím že oproti tomu čo majú v zahraničí sme na tom veľmi zle a zaslúžili by sme si aspoň niečo!




Ak ste o BeautyBoxe ešte nepočuli, viac informácii nájdete TU.

A ak ste si tento BeautyBox objednali aj vy, nezúfajte, možno vám ešte príde!

5 comments:

  1. ja som o nom pisala na mojom blogu, strasne ma to ich jednanie sklamalo:-(

    ReplyDelete
  2. Též mi přišlo tohle mléko a souhlasím s tebou. Mám mango, voní hezky, je lehké, ale absolutně nehydratuje. :(

    ReplyDelete
  3. musím říct, že Beauty Box mě hodně zklamal, přesně jak jsi psala... Nejdřív to byla velká sláva a teď už jsou tam pouze vzorečky. Docela propadák a to mě hodně mrzí.

    ReplyDelete