Sexiest commercial. Ever.

24.10.11



Zombie Boy AKA Rick Genest, je kanadský model, v súčasnosti je tvárou kozmetikej značky Dermablend a je súčasťou projektu "Go Beyond the Cover", kde Dermablend predstavuje radu svojich korektívnych produktov pre tvár a telo, a ich efektivitu znázorňuje práve na Rickovi. Ja som z tejto reklamy nadšená, je veľmi originálna a k tejto téme si ani lepšieho modela vybrať nemohli. Tetovania sa mi síce páčia, ale s mierou, no na Rickovi vyzerajú úplné úžasne.








Možno si Ricka pamätáte z klipu Born This Way / Lady Gaga.




Ricka objavil Nicola Formichetti, CEO Haus of Gaga a teda aj stylista Gagy, a nový CEO Thierry Mugler, na facebooku, krátko na to sa stal tvárou pánskej Mugler A/W 2011 kampane. Ja Rickovi držm palce, čo na neho vravíte vy?

5 comments:

  1. čo je na tej reklame sexy?

    ReplyDelete
  2. Je to moj subjektivny nazor.

    ReplyDelete
  3. Dnes som akurat pozerala tu reklamu a skoro mi padla sanka, v LG klipe bol neskutocny nemohla som od neho odtrhnut oci :D

    ReplyDelete
  4. Ja presne to isté. Gaga sa v klipe snaží v spodnom prádle, ale Rickovi sa tam stačí mihnúť a zanechá väčší dojem :)

    ReplyDelete
  5. seksos je to proste! :D:D

    inak follow :)

    ReplyDelete