GIVEAWAY

27.10.11




CENA 1: TOO FACED LIP INJECTION EXTREME a lak ESSENCE BLUE ADDICTED


CENA 2: TOO FACED LIP INJECTION EXTREME a lak ESSENCE TIME FOR ROMANCE

POVINNÉ PRAVIDLÁ:

1. Musíš byť môj follower/nasledovnik. Ako? Zaregistruj sa na paneli vpravo.
2. Musíš zanechať komentár k tomuto príspevku, čítaj ďalej.

NEPOVINNÉ PRAVIDLÁ:

1. Do komentáru mi napíšte, o ktorý lak máte väčší záujem, či 1 alebo 2. Ak to bude možné, tak vám vyhoviem. Toto je optimálne, a ak vám na tom nezáleží alebo sa chcete nechať prekvapiť, vyberiem vám ja.
2. Keďže tento blog robím krátko a žiadne predchádzajúce skúsenosti s blogovaním nemám, rada uvítam pripomienky, kritiku, návrhy, postrehy na môj blog. Ak sa vám niečo páči, nepáči, lezie na nervy, alebo chýba, rada sa to dozviem. Toto je tiež optimálne a viem, že je to otrava, ale veľmi by som si to cenila...

K nepovinným bodom sa samozrejme vyjadriť nemusíte. Každý iba 1 komentár prosím, duplikáty nebudem počítať. Žiadny komentár nebude uprednostňovaný a výhercu vyberiem pomocou random.org.

GIVEAWAY KONČÍ V SOBOTU 5. NOVEMBRA O 23:59,ČIŽE MÁTE 10 DNÍ.


Veľa šťastia!



54 comments:

  1. Ja na vyhry moc stesti nemam, ale jelikoz jsem si ted precetla tvoji recenzi na Lip injection extreme, docela rada bych ho vyzkousela!
    Co se tyce rad, ja bych mozna vkladala vetsi fotky, myslim, ze to vzdycky pusobi lepe!

    ReplyDelete
  2. ahoj :) no ja sledujem pod distanscnymi studentami ale prihlasujem sa cez blog :D...len som chcela ze par razy som sem zabehla, bo som videla na roznych blogoch ze sa prezentujes novym blogom a bola som zvedava :P zatial sa mi blog paci, len tak dalej :)

    a ak by som nahodou mala to stastie vyhrat, brala by som ten cerveny :)

    aaa moja kritika je taka, ze by si mohla troska vacsie pismenka dat :D

    ReplyDelete
  3. ahoj, blog sa mi velmi paci, na to ako je "stary", tak je to kopec dobry clankov, nedojdu ti napady?
    a s tymi pismenkami suhlasim, su dost male, ale zatial ich dokazem precitat :-)
    A farba laku je vpodstate jedno, mam zeleny, tak mozu pribudnut hocijaky....ale ja mam take stastie v laske, ze pochybujem, ze budem mat stastie v tejto hre :-)

    ReplyDelete
  4. Ahoj, na tvůj blog jsem narazila teď čerstvě z jiného blogu a docela se mi zamlouvá. Máš takovej dobrej věcnej styl, žádný zbytečný šarády...

    Pro barvu laku se nemůžu rozhodnout, tak mi když tak něco vyber ;-).
    ada.pollis@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Ahoj, sice máš blog teprve pár dnů, ale moc se mi líbí. :) Rubrika Get it now - parádní nápad. Jinak se těším na další články a recenze.
    Přeju hodně štěstí. ;))

    ReplyDelete
  6. dakujem za pozvanie do giveaway :)

    paci sa mi viac asi ten modry, ale v podstate ani cerveny nie je zly

    beautybybellatrix@gmail.com

    ReplyDelete
  7. jej..super darčeky :))
    ten modrý je úžasný :)
    miaslifestyle@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Hmmm, na tvůj blog jsem zabloudila nedávno a moc se mi tu líbí! Mě nijak převzaté obrázky nevadí, vzhledem k tomu, že jsou vždy uvedeny zdroje. :)
    Ani mě nijak moc nenapadá, co zlepšit, tvoje články jsou věcné, kvalitní a o moc fajn produktech/věcech. Za mě velký palec nahoru! :)

    kyky99@seznam.cz

    ReplyDelete
  9. Ahoj!
    Ja by som rada vyskúšala tú "injekciu na pery", oba laky už mám takže mi je jedno ktorú verziu vyhrám :-)))
    Všetky pripomienky k blogu boli vyslišané už predo mnou...Radosť čítať blog teraz!

    zelenykrokodil@centrum.sk

    ReplyDelete
  10. AHoj Lucio! :-)
    Moc děkuji za komentář na bloguu, za pochvalu a taky samozřejmně za zmínku o mě tady na tvém blogu.
    Blog se mi líbí a hned se hlásím o dáreček! :-)
    Mě by se líbil spíše ten červený lak, kdyby bylo možné. ;-)
    A k blogu - moc se mi líbí. A fajn je, jak máš pěkně ty recenze utříděné (Co říká výrobce? vs. Co na to já?)
    Takže jen tak dále! :-)
    Maizy

    ReplyDelete
  11. Ahoj Lucy :)
    gratulujem k vytvoreniu blogu, nech mas vela citatelov a nech ti to vydrzi!!! Ja som raz zacala a prestala- asi na to nie som, tak musim citat a sledovat blogy druhych :D
    Páči sa mi viac druhý, ale samozrejme, obe sú krasne :)
    Co sa tyka tipov ohladom blogu- zatial sa mi paci, mozno by si sa mohla este pohrat s designom blogu- nejaky krajsi header, pismo, ine pozadie- nieco farebne :) A vdaka za tip na inStyle- zajtra bezim do stanku :D snad ho este budu mat
    enkeli20@gmail.com

    ReplyDelete
  12. Mě se blog tak jak je zatím moc líbí, jen tak dál;-)
    Kdybych náhodou vyhrála, líbilo by se mi č.2.
    dejnicka@volny.cz

    ReplyDelete
  13. zboznujem beauty blogy :P a recenzie vyrobkov, ktore ma clovek fakt odskusane a vie ich teda zhodnotit. super. urcite budem navstevovat aj dalej. prave uvazujem nad kupou micelarnej odlicovacej vody a po tvojom prispevku viem, ktoru si vybrat /kedze predtym som zvazovala skor la roche posay/. v pripade vyhry lak cerveny, kedze ten modry uz mam :) nech sa dari. (inak v navaznosti na predosly prispevok - strukturu: co prehlasuje vyrobca x co na to bloger, ma aj jedna moja oblubena youtube "blogerka" a pre citatelov je takato konforntacia fakt zaujimava/

    ReplyDelete
  14. 1. Nechám to na tobě obě barvy jsou krásně , ale asi víc by mi svědčila ta modrá , modrý lak jsem v životě neměla :D
    2. Mám ráda tvé recenze , doufám , že jich bude čím dál tim víc . A s designem blogu si nedělej hlavu , mě blog zaujme podle článku , jen divný lidi soudí podle obalu :)
    Annie.kooks@seznam.cz

    ReplyDelete
  15. Blog se mi líbí, Tvá slovenština se dobře čte a navíc bydlíš v Brně.:-)
    Design a přehlednost - vynikající. Oceňuji část "co píše výrobce" a "co si o tom myslím já". Fotky odjinud mi nevadí, pokud je uveden zdroj.
    Rozhodně dávám přednost červenému laku, doufám, že na to bude random.org myslet.:-)

    ReplyDelete
  16. Ahoj,
    tento blog som objavila nedávno, ale hneď sa mi tu zapáčilo :) to písmo je super, že si ho zväčšila a iné výhrady už nie sú. Len pekne pokračuj tak ako si to robila doteraz :)

    A lak ten červený, ak by náhodou :D

    ReplyDelete
  17. Vělmi pěkný blog, ráda se sem budu vracet. :)

    Na barvě laku nezáleží :)

    lusilue@gmail.com

    ReplyDelete
  18. Blog vypadá slibně. Držím palce a přeji více čtenářek a čtenářů:-) Na barvě laku mi moc nezáleží tak to klidně nechávám na tobě.


    Azuritek00@seznam.cz

    ReplyDelete
  19. jelikož mám nejradši blog zabývající se kosmetikou takže asi žádnou kritiku nenapíšu :D :)
    blog vypadá dobře takže jen tak dál ;)
    jelikož miluju červenou tak bych prosila ten červený lak :)
    ve.posp@seznam.cz

    ReplyDelete
  20. super giveaway a blog na to, jaký je mlaďounký vypadá fakt suprově, držím palce, aby to nepřestalo bavit :)) (znám totiž sebe xD)... klidně bych přidala víc outfitů atd. chápu, že nemáš dokonalý foťák a fotografy jako některé další blogerky, ale myslím, že by to čtenářky (čtenáři? :)) ocenili i tak :))

    barva by mi byla jedno :))
    vercza.t@gmail.com

    ReplyDelete
  21. Ahojky,

    moc se mi líbí tvoje články, hlavně srovnávání kosmetiky a recenze produktů. Kdybych si měla vybrat z cen tak bych preferovala první výhru.

    castinka@gmail.com

    ReplyDelete
  22. amour.au.vogue@zoznam.sk

    ReplyDelete
  23. A som 40 čitatelka :) tvoj blog mi pride perfektny :) Mam rada take typy blogov kde su recenzie a odporučia mi čo kupiť :) takže len tak dalej :)
    Moj email je fredyqa@azet.sk
    a vybrala by som si asi jednotku ale koniec koncov je to jedno :))

    ReplyDelete
  24. mám veľmi rada tvoje recenzie a myslím si, že tvoj blog má šancu stať sa jedným z najlepších kozmetických blogov:)
    a.freivoltova@gmail.com

    ReplyDelete
  25. le.stranska@gmail.com
    A lak? Určitě ten vínový, červený::)
    Máš to ut super, ale mohla bys víc psát o drogerkových věcech, hlavně makeup a dekorativka, to má ráda snad každá dívka :)

    ReplyDelete
  26. ahoj, tvoj blog sa mi veľmi páči, píšeš zaujímavé a vecné recenzie a rubrika get it now je super:)
    písmo je už zvačšené tak nemám asi nič čo by som ti vytkla...

    ReplyDelete
  27. Nevím, jestli to platí i pro ČR, ale zkusím to, že:) Kdyby se mi náhodou poštěstilo, tak je mi to úúplně jedno který, oba jsou moc pěkné.

    Gabriell.la@seznam.cz

    ReplyDelete
  28. ten modrý je super:)

    mysha014@azet.sk

    ReplyDelete
  29. Ahoj, jelikož zbožňuju všechny tóny červených a vínových odstínů, vyhovoval by mi spíše ten, ale zase su nerozhodný blíženec co miluje překvapení, takže kdyby se stal zázrak, vybírej dle svého nejlepšího vědomí a svědomí. :D

    Jinak ohledně blogu. Mám ráda blogy zaměřené na kosmetiku, hlavně tipy na výrobky, které byly dobré nebo naopak s nimi byl problém. Mám poté lepší přehled, i když je mi jasné že co nevyhovuje tobě, mně klidně může a naopak. Takže třeba různá srovnání v oblasti make-upů, stínů, tvářenek, lesků, řasenek, prostě čehokoliv.

    Každopádně hodně štěstí a ať ti přibívají ''fanoušci''

    mail - Michaela.Mihulkova@gmail.com ;)

    ReplyDelete
  30. mojblog22@gmail.com , paci sa mi lak c.2 :)
    mne sa na tvojom blogu paci, ze davas velke fotky, nepacia sa mi blogy kde su fotky v malych rozmeroch. clanky su dobre, o recenziach kozmetiky citam rada, sama mam taky blog. ja asi ani nemam co vytknut :)

    ReplyDelete
  31. atigram@email.cz
    červený by byl super

    ReplyDelete
  32. máš bezva články na to, že funguješ tak krátce:) a moc se mi líbí tvoje nehty, krásná technika lakování a mají i nádherný tvar!

    july.mayova@gmail.com

    ReplyDelete
  33. ten červený mi je bližší! :) veľa, veľa fotiek, recenzií a bude to paráda :)

    simonakocurkova@gmail.com

    ReplyDelete
  34. Narazila jsem na tebe až dneska a hned začala sledovat. Jsem ráda, že jsem našla další super kosmetický blog, protože je jich v CZ-SK stále málo:-)
    Jinak bych brala ten modrý lak:-)
    jahranst@seznam.cz

    ReplyDelete
  35. jeden z najlepsich blogov o kozmetike, ktore som minimalne raz 2 roky videla :) len tak dalej :)

    Modry poprosim :)

    adparka@gmail.com

    ReplyDelete
  36. Tvoj blog veľmi rada navštevujem. Nikdy by som nepovedala, že tvoja stránka je taká "mladá". Zbožňujem to tu :)

    Modrý lak ♥ RubyTheCrystal@gmail.com

    ReplyDelete
  37. Pekný blog.. nakukla som dnes prvý krát a veľmi sa mi páči obsah aj forma.. :)

    Laky sú krásne oba pekné si vybrala..

    majka.sadlakova@gmail.com

    ReplyDelete
  38. Ahoj, mas pekny blog, kazdy ma svoj osobity styl a nemozme mat vsetci rovnake blogy, zatial nemam vyhrady a verim tomu, ze sa budes zlepsovat:)Prajem vela veeela citatelov:D
    Ja som tiez novacik v blogovani, cize rady ti velmi nebudem davat. Tvoje fotky sa mi pacia a k tym obrazkom - vlastne aj ja niekedy prispievat fotkami, ktore som nenafotila, ale snazim sa davat zdroj... mne to neprekaza, zas az tak nejak nesledujem svetove blogy a stranky, a ked to tuna vidim u niekoho po slovensky tak mi to padne vhod.

    Zucastnujem sa giveaway, tu je moj email: supercutesupereasy@yahoo.com

    ReplyDelete
  39. Na tvůj blog jsem narazila až nyní, ale myslím si, že na to, že začínáš je to více než slušné:-)
    Asi nemá moc smysl vytýkat nějaké chyby, když tu ještě není moc článků...zatím, jak jsem řekla, si vedeš výborně.
    Líbí se mi víc výhra číslo jedna, vav.ran@seznam.cz
    A mnoho úspěchů s tvým blogem..

    ReplyDelete
  40. Krásná giveaway! :)
    Gratuluju, že máš už tolik čtenářů. Já se ani nedivím, máš tu skvělý články, recenze atak. Připomínky žádně nemám, nebo aspoň zatím, protože jsem na tvůj blog narazila náhodně, takže jsem tu poprvý :)

    ReplyDelete
  41. K blogu nemám naozaj žiadne pripomienky, sama neblogujem takže nemôžem kritizovať,ale máš naozaj dobre písané recenzie,som tu prvýkrát ale ešte sa tu určite vrátim:) Giveaway je skvelá ,a ak by náhodou z motyky vystrelilo,tak výhrou sa nechám prekvapiť :)

    ReplyDelete
  42. Sledujem :)..
    Viac sa mi páči ten modrý :).
    Kritiku? Skutočne ma nič nenapadá, tvoj blog je perfektný na to, ako krátko ho máš :) ... a! niečo som predsa len po DLHOM rozmýšľaní a preklikávaní po tvojom blogu našla! :D Trochu farebnejší design by nezaškodil :).

    ReplyDelete
  43. Mě se líbí tvůj blog jaký je, takový jednoduchý a to mám ráda :). Nic přeplácaného. Na to, že teprve začínáš tak fakt super :). Přeju hodně štěstí u dalšího blogování a hodně čtenářů :). Už tě ode dneška sleduju, protože jsem na tebe narazila teprve před chvílí :). Jinak se mi líbí červený lak :)

    ReplyDelete
  44. na tvoj blog som natrafila len dneska, no je úplne super! páči sa mi ako upozorňuješ na kozmetiku.. keďže nie som veľký fanúšik kupovania kozmetiky, toto sa mi zíde! :D

    katarina.stanik@gmail.com

    ReplyDelete
  45. Já tvůj blog sleduji jen chviličku, ale moc se mi zalíbil... Já osobně, bych uvítala více outfitů...
    Jinak lak bych chtělo modrý :-)

    Baletka235@seznam.cz

    ReplyDelete
  46. Az teraz som si vsimla ze tu mas aj giveaway, super :) je mi jedno ktory lak, kedze ich mam, ja som len zvedava na tu lip injection :)
    Inak nejde mi otvorit ten link na too faced, neviem ci mam problem len ja, alebo vsetci. To je zatial jedine co mam vytknut, kedze zvysne veci ma zatial zaujali. Vejs :)

    ReplyDelete
  47. Tvůj blog jsem objevila teprve dnes ale moc se mi líbí :) Zatím jsem nenašla žádné chybičky :) Tak jen tak dále a ať ti nedocházejí nápady :)

    Potěšil by mě modrý lak :))
    eliasova33@seznam.cz

    ReplyDelete
  48. Líbí se mi, že i přesto že máš blok krátce tak se pěkně rozjíždí je tu spoustu článků

    sleduji, již jsem follower trpisovskamarky@seznam.cz

    ReplyDelete
  49. Obidva laky sú krásne :)
    a máš úžasný blog :)
    bibskurianova@gmail.com

    ReplyDelete
  50. Dnes som úplnou náhodou zablúdila na tvoj blog a veľmni sa mi zapáčil :) páči sa mi jednoduchý design a článkom sa nedá absolútne nič vytknúť! Veĺmi zaujímavo píšeš a vyberáš dobré témy na články :) Držím palce :)
    Ten modrý lak je dokonalý :)
    kubanova.michaela@zoznam.sk

    ReplyDelete
  51. Ahoj, tvůj blog jsem našla na borderlola :)

    Seš krásná... Co víc k tomu říct:) Snad to trošku rozhýbeš, protože to zatím vypadá, že máš jiný styl než ostatní. Sleduju tě hlavně kvůli kosmetice (recenze, porovnávání).

    Ještě žádnou Giveaway jsem nevyhrála, takže si nedělám naděje:D Ale líbil by se mi ten modrý lak:)

    Držim palce, ať se ti dobře bloguje a máš brzo spousty čtenářů!:)

    Lenka
    lencino.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. čau čau, na tvůj blog sem narazila náhodou ale musím říct že čtu každý příspěvek což u všech nedělám :D Fuj sem já vím :D
    Co se týče laku asi, ne asi, ale určitě se mi líbí ten červený je nádherný!
    Přeji ti hodně úspěchů s blogováním a zůstaň pořád svá :)
    novotna.dany@seznam.cz

    ReplyDelete
  53. Já bych si vybrala modrý. Co se týče příspěvků, tak ty se mi líbí a klidně bych ocenila, kdyby byly ještě podrobnější, aby řádně popsali výrobek (zjistila jsem, že poslední dobou se hodně rozhoduji podle recenzí a jsem čím dál tím spokojenější). U laků bych ráda viděla štěteček, protože popisování jej je někdy matoucí. Co se týče cokoli, co barví, tak by se mi líbily fotky "před" a "po", je to přece jen směrodatnější (ale je dobré je dělat za stejného světla, aby byly k něčemu).

    ReplyDelete