Andrej Pejic

24.10.11

COULD HE BE THE NEW KATE ?




Andrej je austrálsky model srsbko-chorvátskeho pôvodu. Spoločne s mamou a starším bratom emigrovali do Austrálie, keď mal 8 rokov. Modelingový skaut ho objavil ako 17-ročného v práci vo fast foode.

Mne osobne sa Andrej veľmi páči, neviem aky na neho mate nazor vy, podľa mňa je neuveriteľne pekný, má krásne črty tváre, ako povedala moja sestra, je krajší ako väčšina dievčat.

Čím je ale Andrej úplne najvýnimočnejší, je, že minulú sezónu na Paris Fashion Weeku predvádzal ženskú haute couture A mužskú ready to wear kolekciu Jean-Paul Gaultiera. Ženskú show dokonca zatváral - svadobným modelom. To predtým ešte vážne nikto nedal :)







Ukážky z mužskej kolekcie

Jean Paul Gaultier - Mens Spring/Summer 2011 RTW  show














ženská kolekcia:

Jean Paul Gaultier - Womens Spring/Summer 2011 HC show







Gaultierov svadobný model si o pár dní neskôr obliekla aj Rihanna na Grammy Awards.






Andrej v Gaultier kampani s českou topmodelkou Karolinou Kurkovou.















A na záver marcový editoriál magazínu Photo France (2011)

Jeden z mojich najobľúbenejších editoriálov  vôbec.



 







Čo na Andreja vravíte vy?


by the way I love how the headline comes up, what lucia did: Andrej Pejic. I would never.

6 comments:

  1. Už som o ňom čítala a obdivujem ho. Alebo.. skôr ma z neho mrazí. :P

    ReplyDelete
  2. Ja mám z neho tiež zmiešané pocity, v najlepšom slova zmysle :)

    ReplyDelete
  3. zaujal ma uz davnejsie a hned na prvy krat a vzdy som rada, ked niekde natrafim na daky clanok o nom :)

    ReplyDelete
  4. Ja som vždy rada, keď narazím na niekoho kto ho pozná, a ešte radšej keď sa mu tiež páči :)

    ReplyDelete
  5. Podľa mňa je to prosto anjel

    ReplyDelete
  6. noo ja som chlap ale paci sa mi. kaslat na pohlavie. proste vyzera uzasne

    ReplyDelete